Jeffrey Campbell

                                     
Ostatnio pogoda u mnie nie jest za ciekawa więc przygotowałam zestaw, który w te dni sprawdzi się idealnie! Zestaw zwyczajny, luźny i wygodny. Postawiłam na moją ukochaną czerń, o której ostatnimi czasy często zapominam!
Mam na sobie czarną, koronkową bluzeczkę, na blogu pokazywałam już Wam się w takiej lecz kremowej, dla tych którzy nie pamiętają KLIK. Dobrałam do niej jasne marmurki, moje ulubione buciki Jeffrey Campbell, które są najwygodniejszymi botkami jakie kiedykolwiek miałam oraz czarną marynarkę. 
Jak Wam się podoba taki zwyklaczek?☺

Bluzka - KLIK  //  Żakiet- Rue Paris/eButik.pl //  Buty- KLIK  //  Włosy - KLIK

Prześlij komentarz

94 Komentarze

  1. Totalnie moja stylówka! :) Koszulka koronkowa jest prześliczna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka i botki mega! Ładnie wyglądasz w kucyku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaaki slodki buziaczek :D Ty we wszystkim wygladasz slicznie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. prosze napisz jak zrobiłas ta kitke ze tak fajnie wyglada???

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz cudowny kolor włosów. Jakiej farby uzywasz konkretnie, bo właśnie taki chcialabym mieć. I czym brwi robisz kredka henna czarną czy brązową?

    stylizacja genialna uwielbiam takie zestawy.
    Pozdrawiam ;-)
    Aszianne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farba taka http://instagram.com/p/rZnfN-Nnkg/?modal=true
      Brwi robię zwykła kredką z Rossmanna za 4 zł, brązową :)

      Usuń
    2. Link do farby nie wchodzi...

      Usuń
  6. Prześlicznie!!!! Zakochałam się ♥♥ I bardzo Cię proszę częściej dodawaj zdjęcia w takiej fryzurze!!!! Na tych z przedziałkiem na środku wyglądasz mało korzystnie. A w takim kucyku wyglądasz poprostu OBŁĘDNIE ♥♥♥ Mam nadzieję, że jutro znów będzie nowy post :) Rozpieszczaj nas częstymi postami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie jak wlosy nie zaslaniaja ci calej twarzy bo z zaslonieta kjarzysz mi sie wtedy z jakimis widmami z horrorow jak masz jeszcze mocno pomalowane usta ;D ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. do tej pory nie było postu o bronzerach jakich używasz, może dwa słowa...? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak jak mowilam wczoraj bede tu zagladac codziennie i z przyjemnością zostawie komentarz. Bardzo mi sie podoba, slicznie wygladasz w takich zwyklaczkach, a ten kucyk jest mega powiedz prosze jak go zrobilas ze uzyskałaś taki efekt? a spodnie gdzie kupilas?? :)
    ewelina :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to bardzo Kochana ;* Zrobiłam kitka i do gumki przypięłam doczepy, stąd taki efekt ;* Spodnie z vinted :)

      Usuń
  10. nosisz doczepy? :
    ) jak tak podasz strone gdzie moge kupic? :) bo wlosy i stylizacja przesliczna!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień nie, czasami jak gdzieś wychodzę to sobie włoski przedłużę, ale to rzadko:) Podam link wieczorkiem jak będę w domu ;*

      Usuń
  11. zapomnialam dopisac takie buciki jak masz podobne sa w wojasie, widzialam w tej obecnej kolekcji wiosna jesien :) Kochana napisz prosze czy mialas jakies doswiadczenia z odrzywkami do rzes? nie mam przekonania do przedłużania metoda 1;1, czytalam duzo ze revitalash jest podobno dobe i daje efekt tylko ta cena... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie nigdy nie używałam żadnych odżywek do rzęs, bo nie wierzyłam w ich "cudowne" działanie. Ostatnio testowałam odżywkę Bodetko Lash i powiem szczerze, że pozytywnie się zdziwiłam. Moje rzęski po zdjęciu, a raczej wyrwaniu resztek sztucznych rzęs były słabe i mega krótkie! Wydaje mi się, że to dzięki odżywce tak szybko mi odrosły. Kiedy poszłam na kolejny zabieg przedłużania rzęs 1:1, kosmetyczka zdziwiła się, że po sztucznych mam swoje takie długie :D hihi

      Usuń
    2. Też chciałam kupić odżywkę Revitalash ale jak poczytałam o skutkach ubocznych.... Skład to same hormony i chemia. Głównym składnikiem jest hormon stosowany w leczeniu jaskry ( pacjenci chorzy na jaskrę zauważyli że jednym ze skutków ubocznych stosowanego leku jest pogrubienie i zagęszczenie rzęs) . Dziewczyny pisały o tym że oczy są czerwone,przekrwione,wyglądają jakby płakały,jedna miała siną linię od stosowania tej odżywki na górnej powiece,rzęsy po zaprzestaniu stosowania powypadały wraz z naturalnymi,ktoś pisał o tym że jeśli to będzie stosowane przez kilka lat to czy nie doprowadzi to do raka . Po znalezieniu tych informacji stwierdziłam że nie będę narażała swojego zdrowia dla 2-3 cm dłuższych rzęs.

      Usuń
  12. jak zrobilas tak cudowne wloski? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam kitka i do gumki przypięłam doczepy ;)

      Usuń
    2. a jak dopielas do gumki bo tez mam doczepy dlugosci 55 cm i nie wiem jak zrobic zeby byl taki dlugi ten kucyk. pokaz jak dopielas doczepki do gumki i potem jak do wlosow prosze ;*

      Usuń
    3. Związałam włosy grubszą gumką i do gumki wokół włosów przypięłam spinki :) Na to jeszcze założyłam gumkę aby nie było tego widać :)

      Usuń
  13. Jezuuuuuu! w kucyku wyglądasz najlepiej! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś przepiękna! Zazdroszczę urody! :)
    Przedłużasz może włosy ? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*! Czasami doczepiam, ale już rzadziej niż kiedyś :)

      Usuń
  15. mAasz tak duzo swoich wloskow czy tu masz doczepki jeszcze ? bo efekt jest megaaa. Dodawaj posty nawet 2 razy dziennie chetnie poogladam bo super blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tu doczepy :) Hehe niestety 2 razy dziennie postów dodawać nie dam rady, ponieważ przeważnie tylko raz w tygodniu chodzę na zdjęcia:<

      Usuń
  16. Rewelacyjna stylizacja! Wyglądasz genialnie! Www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ile mam rodzenstwa ? i ile maja lat?

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana błaaagaaam , zrób post o tym jak tutaj jesteś pomalowana.. jejuu cuuuudownie wyglądasz, erwelacyjnie !! niby lekki makijaż a powalasz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj mam tylko twarz podkładem, róż na policzkach, brewki i usta :) Na dniach zrobię post krok po kroku jak się maluję ;*

      Usuń
  19. Chyba za wszelką cene chcesz zrobić karierę na cyckach. Na każdym zdjęciu musi być je widać... Ogarnij się bo wyglądasz jak taka pusta ździra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, zabawne:) Akurat w dwóch poprzednich postach bluzki były bez dekoltu moja droga :) Chyba Ty za wszelką cenę chcesz mi dogryźć, ale coś Ci nie wychodzi ;* Próbuj dalej :D

      Usuń
    2. Hahaha, pokaż swoje pełna ździro z anonimka

      Usuń
    3. Matko kochana!!!! Ma piękne cycki to niech je pokazuje :) Zazdrościsz czy co??? A może popadasz w kompleksy i tak się czepiasz jej piersi??? Sama bym chciała mieć takie, jednak takich nie mam :( A SIO dziewczynko z tego bloga!!!! Pokaż jak Ty wyglądasz, z miłą chęcią ocenię Ciebie czy nie wyglądasz zdzirowato :)

      Usuń
  20. Ty we wszystkim wyglądasz cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wyglądasz! Kocham te spodnie!

    http://natalla-blog.blogspot.com/2014/08/geek.html
    POKLIKASZ W LINKI W POŚCIE? PROSZĘ! SPRAWISZ, ŻE POJAWI SIĘ UŚMIECH NA MOJEJ TWARZY! -> :) DZIĘKI!

    OdpowiedzUsuń
  22. jesli to Twoje to masz cudowne włosy !!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. podoba mi się ta stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz genialnie z upiętymi włosami ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. będę co ciągle powtarzać, ślicznotka <3!

    buciki również są świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. I like this!

    the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  27. ...nie wiem co to na głowie ale wygląda sztucznie. Nie kombinuj za bardzo bo to źle wychodzi , zostaw rozpuszczone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo doczepy są sztuczne, a jeszcze jak się lampa włączała to widać to niestety trochę..

      Usuń
  28. hmm jak to mówią ładnemu we wszystkim ładnie ; ) dlaczego nie moge skopiowac linków w komentarzach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ mam zablokowane na blogu kopiowanie treści i zdjęć :)

      Usuń
  29. haha ale niktórzy sa wredni, chba komuś tu żal dupe ściska ze prubuje cie obrażac jakoś nie zauważylam zebys robila kariere na cyckach, zazdrosnym pustakom precz z tąd jak sie nie podoba to po co tu wchodza i komentują.

    OdpowiedzUsuń
  30. az wrocilam do galeri poogladac i zadnychh zdzir i cycow na wierzchu nie widze to nie wiem w czym KTOS?? ma problem chyba w dowartościowaniu samej siebie
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  31. Na 8 zdjęciu dziwnie to wygląda, wręcz okropnie, że górne czoło jest białe, a twarz pomarańczowa. Lepiej Ci w rozpuszczonych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo na 8 zdjęciu na górnym czole zmyła mi się tapeta lub zapomniałam o nałożeniu jej w tym miejscu :< Chyba logiczne, że jak robione jest zdjęcie z lampą to będzie miejsce jaśniejsze tym bardziej, że maluje się podkładem ROZŚWIETLAJĄCYM to twarz się świeci i światło się odbija. :)

      Usuń
  32. Jak zawsze genialnie ,kotku:)

    OdpowiedzUsuń
  33. jak Ci ładnie w takiej fryzurze! Buty cudowne, chętnie bym sama takie przygarnęła <3
    MAŁA x MI

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja, pięknie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Brak mi słów najlepiej super nie wiem nawet co napisac super te włosy chodź tak czesciej uczesana super naprawde :):)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pokaż proszę jak doczepiasz doczepy do gumki.Widać że oprócz urody masz super charakter,co boli dużo osób,a prawda jest taka że każda dziewczyna chciałaby tak wyglądać:)Powiedz proszę czy coś ćwiczysz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba mieć grubszą gumkę, robimy kiteczka, a następnie do gumki wokół włosów przypinam taśmę z doczepami :) Nic nie ćwiczę ;*

      Usuń
  37. Śliczna bluzeczka, uwielbiam koronki ♥
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Buty są rewelacyjne! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie wyglądasz ! a fryzura powala na kolana ! aż sie nie moge napatrzec :)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Have you ever thought about writing an e-book or guest authoring on other blogs?
    I have a blog centered on the same topics you discuss and would really like to have you share
    some stories/information. I know my visitors would appreciate your work.

    If you are even remotely interested, feel free to shoot me an e-mail.


    Take a look at my web page :: cheap web hosting with shopping cart

    OdpowiedzUsuń
  41. Tiffany UK
    To choose a duplicate Tiffany UK handbag does not always mean that yo have spend yo
    cash considering that thei Sale Tiffany Jewellery great-qaity and
    nfaiing mateias.(Israeli protection Tiffany UK)SDSStrategic Defense SystemWant
    to appreciate TFD because of its living? An outdoor warmed uppool and tennis, Tiffany Precious jewelry and shuffleboard can be part of your time routines.Cheap Tiffany Earrings UK

    Here is my web page - Tiffany Jewelry Discount

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie wyglądasz w kucyku :)

    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczna dziewczyna z ciebie a w tej stylizacji wyglądasz swietnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jejju pięknie! zadziwiasz mnie kochana! :) Dariaa :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Jaki masz rozm.tej kurteczki ?

    OdpowiedzUsuń
  46. a spodnie gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  47. mam taką samą kurteczkę :) tylko białą

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładnie Ci w spiętych włosach :)
    Uwielbiam wchodzić na Twojego bloga, wydaje się, że jesteś fajną, sympatyczną dziewczyną :) Zawsze odpowiadasz na komentarze, nie jesteś złośliwa (jak niestety wiele bloggerek) dlatego życzę Ci powodzenia w blogoswerze :)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  49. Buty są świetnie, reszta zalatuje tandetą i tanizną.

    http://bartsdaily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowny zestaw, jak i fryzura. Bardzo w moim stylu (oprócz butów, ale to kwestia gustu) :)
    http://s0ulofficial.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Często ćwiczysz, żeby utrzymać taką figure? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakaś dieta czy coś w tym stylu? Czy po prostu szybka przemiana materii :)

      Usuń
  52. The veterinary told us he couldn't be in that condition and not remain in discomfort.
    While many medicine-food items interactions may be
    detrimental, some are already employed under supervised therapy to minimize medication amounts and related costs.
    The causes that you would like meal Pandora Bracelets Cheap Ireland Jewelry will help you
    decide the type that will be best.

    My webpage ... Cheap Pandora Ireland

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowymaja 22, 2015

    Thanks a lot for sharing this with all folks you actually recognize what you are speaking about!
    Bookmarked. Please additionally visit my website =). We will have a link trade agreement between us

    Also visit my homepage dating online - http://bestdatingsitesnow.com -

    OdpowiedzUsuń
  54. Appreciate the recommendation. Let me try it out.

    Stop by my site: WillianTBlumenfeld

    OdpowiedzUsuń
  55. It is the best time to make a few plans for the long run and
    it's time to be happy. I've read this post and if I may I want to
    counsel you few interesting issues or suggestions. Perhaps you can write subsequent articles regarding this article.
    I wish to learn even more things about it!

    Also visit my website ... OdellNEatough

    OdpowiedzUsuń
  56. I have read so many posts concerning the blogger lovers but this post is genuinely a fastidious post, keep it up.


    Feel free to visit my page: BretXTauras

    OdpowiedzUsuń
  57. Great site you have here but I was curious about if you knew
    of any forums that cover the same topics talked about in this article?
    I'd really like to be a part of community where I can get responses from other knowledgeable individuals that
    share the same interest. If you have any recommendations, please let me know.
    Thank you!

    Visit my site - soil surface

    OdpowiedzUsuń
  58. Hey just wanted to give you a quick heads up. The words in your content seem
    to be running off the screen in Firefox. I'm not sure if this is
    a formatting issue or something to do with internet browser compatibility but I thought I'd post
    to let you know. The layout look great though! Hope you get the issue resolved soon. Cheers

    Also visit my web page :: AntwanZQuerio

    OdpowiedzUsuń
  59. Hello there! This blog post could not be written much better!
    Reading through this post reminds me of my previous
    roommate! He continually kept talking about this. I most certainly will forward this post to him.
    Fairly certain he'll have a good read. Thank you for sharing!


    my web blog cheap website hosting

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa,
jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj :)