Mgiełka samoopalająca i skin roller

 Witajcie,

W dzisiejszym poście chce pokazać Wam moje odkrycie, a mowa tu o samoopalajacej mgiełce. Ja mam ciemniejsza karnację, a dodatkowo latem moja skóra w ekspresowym tempie się opala, natomiast twarzy staram się nie opalać w ogóle. Stosuje na twarz przez cały rok kremy z wysokim filtrem spf przez co gdy jestem bez makijażu to twarz jest jaśniejsza od ciała. Wcześniej stosowałam różne kremy i kropelki opalające do twarzy. Niestety zapach tych produktów był średni no i efekt nie zadowalał mnie w 100%. Mgiełka od Naturę;s Finest daje naprawdę cudowny efekt w bardzo krótkim czasie, jest tez bardzo wydajna i cudownie pachnie. Jeśli zależy mi na szybkiej opaleniźnie to spryskuje twarz z rana, a później wieczorem i na drugi dzień twarz nie różni się kolorem od reszty ciała. Jestem zachwycona tym produktem i na pewno gdy zużyje te dwie buteleczki to kupie kolejne. Bardzo się cieszę, ze miałam okazje przetestować właśnie ten produkt, bo w końcu trafiłam na kosmetyk, którego od dawna szukałam. Poniżej wkleję Wam kilka słów od producenta. Link do mgiełki TUTAJ.

Drugim produktem, o którym chce Wam napisać jest skin roller. Rollerow do ciała nie zliczę ile już miałam. Wcześniej kupowałam je na allegro ale szybko tępiły się igiełki, z tym póki co nie dzieje się nic i mam nadzieje, ze będzie mi długo służył. Używam go 2x w tygodniu gdy robię dokładniejszą pielęgnację twarzy. Mam wrażenie, ze po użyciu rollera produkty dużo lepiej się wchłaniają no i tez widzę poprawę w wyglądzie skory. Link do rollera TUTAJ.

Z kodem WERONIKA20 otrzymacie 20% zniżki na zakupy w sklepie NATURE'S FINEST.


Produkty Nature's Finest TUTAJ


Samoopalacz w sprayu na szybką i naturalnie wyglądającą opaleniznę.

  • Widoczne efekty już po jednym nałożeniu
  • Uzyskaj naturalną opaleniznę bez względu na porę roku
  • Bezpieczny, łatwy w użyciu i wygodny
  • Bezzapachowy, nie wymaga spłukiwania
  • Po prostu spryskaj skórę i uzyskaj natychmiastową opaleniznę
  • Opalaj się bez wystawiania się na słońce
Opalenizna utrzyma się przez 6-10 po jednym nałożeniu samoopalacza!
Link do mgiełki TUTAJ

Sposób użycia: Aby uzyskać równomierną opaleniznę, wykonaj peeling przed nałożeniem samoopalacza w sprayu. Nakładać równomiernie cienką warstwą na czystą, całkowicie suchą skórę. Aby uniknąć przebarwień, nałóż nietłusty krem nawilżający na dłonie, łokcie i kolana lub unikaj stosowania samoopalacza w tych miejscach. Kolor pojawia się w ciągu kilku godzin i jest trwały. Używaj raz w tygodniu, aby utrzymać opaleniznę.


Derma roller pomagający zregenerować skórę i zmniejszyć widoczność zmarszczek

  • Poprawia krążenie krwi
  • Stymuluje produkcję kolagenu w skórze
  • Regeneruje skórę
  • Zmniejsza widoczność zmarszczek i bruzd
  • Zmniejsza widoczność blizn trądzikowych i przebarwień skóry
  • Odmładza twarz
  • Poprawia wchłanianie produktów
Link do skin rollera TUTAJ
Sposob użycia: Oczyść wałek i umyj twarz, a następnie zacznij delikatnie rolować powierzchnię skóry. Roluj w jednym kierunku od 6 do 8 razy, w zależności od tolerancji i wrażliwości skóry. Pamiętaj o podniesieniu rolki po każdym przejściu. Po rolowaniu w jednym kierunku wróć nad obszar, który właśnie pielęgnowałaś i powtórz proces w kierunku prostopadłym.


Prześlij komentarz

0 Komentarze