Paski wybielające do zębów od Naturesfinest

 Hej.

Od ponad miesiąca miałam przyjemność testować produkty od NATURESFINEST. W paczce miedzy innymi dostałam paski wybielające do zębów, o których będzie dzisiejszy wpis. Uwielbiam testować nowe rzeczy i polecam Wam tylko te produkty, które faktycznie się u mnie sprawdzą. Dlatego tez z opinia pasków wybielających czekałam, bo chciałam dać im czas i na spokojnie sprawdzić, czy są godne polecenia. Osobiście uwielbiam testować produkty do wybielania zębów, piękny uśmiech jest dla mnie bardzo ważny i również u innych osob zwracam na niego szczególna uwage. Niestety nie raz korzystałam z pasków/żeli wybielających innych firm gdzie nie mogłam dokończyć kuracji ponieważ straszni bolały mnie zęby. 

Jak było w tym przypadku ? Paski od naturesfinest.pl maja składniki bezpieczne dla szkliwa , nie posiadają nadtlenku wodoru, są delikatne ale również skuteczne w wybielaniu. Udało mi się przywrocic biel bez nadwrażliwości ! A zależało mi na tym, bo przez prawie 2 lata noszenia aparatu ortodontycznego niestety utraciłam biel, która kiedyś udalo mi sie osiągnąć. 

Jeśli jesteście ciekawi opinii innych osób, to na stronie sklepu możecie poczytać o efektach stosowania pasków wybielających . 
Dodam jeszcze, ze paski nie są drogie i jeśli chcecie uzyskać piękny, śnieżnobiały uśmiech i w dodatku bezbolesnie to naprawdę warto się nimi zainteresować ⭐️
Dodatkowo mam dla Was kod zniżkowy, upoważniający do 20% zniżki na całe zakupy w sklepie naturesfinest.pl 🎁
❌Kod: WERONIKA20
Niebawem opowiem Wam również o innych produktach z tego sklepu, które juz przetestowałam i jestem pod ogromnym wrażeniem co do efektów. 🔜🤭  Szczególnie w jednym produkcie jestem zakochana, a przyda się on w okresie wakacyjnym osobom, które lubią mieć opalone ciało a twarz zabezpieczają kremem z filtrem i niestety kolorystycznie różni się ona od ciała. 
Według mnie produkt ten jest idealny i nie wiem jak ja wcześniej mglem bez niego żyć. Więcej o nim opowiem Wam w kolejnym poście.  Czekajcie, bo naprawdę warto!



Prześlij komentarz

0 Komentarze