Neonowy komplet sportowy

 Witajcie ponownie :) 

W końcu się zmotywowałam i zaczęłam dodawać ponownie posty, może nie jest to tak często jak dawniej ale powoli wracam na odpowiednie tory i zamierzam dodawać wpisy regularnie :) Na pewno w maju będzie trochę nowości, bo mam dla Was kilka ciekawych propozycji :)

Jeśli chodzi o dzisiejszy wpis to poświęcony on będzie marce Oceans Apart. W dwóch poprzednich postach pokazywałam Wam komplety tej firmy i dziś chciałabym pokazać moja kolejną nowość - neonowy komplecik. Idealnie sprawdzi się on latem gdyż taki jaskrawy kolorek pięknie będzie podkreślał opaleniznę. Jakość kompletów nie różni się niczym od poprzednich, materiał jest po prostu genialny. Komplety fajnie modelują sylwetkę, nie uciskają i podczas noszenia w ogóle ich nie czuć. Coś pięknego! Każdemu polecam zakup i gwarantuje, że nie pożałujecie. Dodatkowo udało mi się ponownie zdobyć dla Was kod rabatowy, z którym przy zakupie dowolnych legginsów za minimum 199 zł dostaniecie wybrany przez Was top całkowicie za darmo. Kod - topweronika. A teraz zapraszam do oglądania zdjęć oraz zapraszam na mojego youtuba, gdzie w paru zdaniach opowiem o zestawach Oceans Apart.  LINK https://youtu.be/MjirHALc0Ys


Komplet - OCEANS APART





Prześlij komentarz

1 Komentarze

Dziękuje za miłe słowa,
jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj :)