Sousse Tunis

Witajcie ,
Już wiele razy miałam zacząć systematycznie dodawać posty, ale niestety zawsze miałam coś innego, ważniejszego do zrobienia i niestety nie miałam kiedy się za to zabrać. Teraz z racji panującej sytuacji mam trochę wolnego aby to w końcu zmienić. Zacznę więc od wpisu, który już planowałam dodać jakiś czas temu, ale miałam tyle zdjęć, że nie chciało mi się spośród ich wszystkich wybierać tych, które nadałyby się tu do dodania. Ten post poświęcony będzie mojemu wyjazdowi do Tunezji, w prawdzie było to pod koniec 2019 roku. Może ktoś będzie planował za jakiś czas wyjazd w to samo miejsce więc chętnie wyrażę swoją opinie na temat hotelu, pogody, jedzenia itp. :) Jeśli będziecie mieć jakieś pytania piszcie śmiało w komentarzach :)
Wracając do tematu, w Tunezji byłam we wrześniu 2019 roku. Zatrzymaliśmy się w hotelu Riadh Palms w miejscowości Sousse. Hotel był fajny, jedyne do czego mogłabym się przyczepić to jedzenie, które niestety średnio mi smakowało. Ale to wiadomo, kwestia gustu. No i kolejna rzecz, z której niestety niezbyt jestem zadowolona to pogoda. Podczas naszego tygodniowego pobytu może z max 3 dni były słóoneczne.. Jadąc tam nastawiona byłam na upały więc lekko się zawiodłam. Praktycznie codziennie padało i to naprawdę solidnie. Jestem ciekawa, czy ktoś z Was był w tym hotelu i jakie ma opinie na jego temat ? :) A teraz przejdźmy do zdjęć :)











Prześlij komentarz

10 Komentarze

  1. a czy będą jakieś zdjęcia nowe w pończochach? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love your style and great fashion!

    http://the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I need more sex, ok? Before I die I wanna taste everyone in the world. Click here and Check me out i am getting naked here ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I admit, I have a tremendous sex drive. My boyfriend lives forty miles away. Click here and Check me out i am getting naked here ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I need more sex, ok? Before I die I wanna taste everyone in the world. Click here and Check me out i am getting naked here ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej kiedy będzie jakieś nowe zdjęcie w pończochach/rajstopach, bo ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co robisz że masz takie piękne gładkie błyszczące włosy? Jakieś zabiegi? Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy cos w pończoszkach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa,
jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj :)