Bluzka z szerokimi rękawami

Witajcie, w dzisiejszym outficie tak jak wskazuje na to tytuł wpisu, główną rolę odgrywa bluzeczka z szerokimi rękawami. Jeszcze niedawno nie byłam przekonana do tego typu bluzek, ale szybko zmieniłam  zdanie gdy zakupiłam moją pierwszą bluzeczkę z takimi rękawami. Do bluzki dobrałam obcisłą, bandażową spódnice i cudowne neonowe szpilki. Co sądzicie o całości? :*

Bluzka - KLIK  /  Spódnica - STRADIVARIUS  /  Szpilki - DEEZ24  /  Naszyjnik - BERYL



Prześlij komentarz

16 Komentarze

  1. Niestety do takiego zestawienia trzeba mieć fantasyczną figurę jak Twoja :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze nie ma pończoch

    OdpowiedzUsuń
  3. oo jaka zjawiskowa bluzka! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wlasnie! Kiedy mozemy liczyc na stylizacje w ponczoszkach?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo chociaz w rajstopach, przeciez juz jest zimniej ...

      Usuń
  5. Jesteś przepiękna i ta cudna opalenizna *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja jak zawsze! Czekamy na więcej 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra stylizacja
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda ze nie ma pończoch

    OdpowiedzUsuń
  9. Przerazaja mnie Ci zboczency na Twoim profilu... Weronika moze przestan akceptowac komentarze tych fetyszystow?

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlaczego sie wypowiadasz za Weronike?

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja, ślicznie w niej wyglądasz :) Dobrze widziałam, że na zdjęciach widać dziurkę po kolczyku w pępku? czemu nie nosisz już kolczyka? Miałaś/masz gdzieś jeszcze piercing?

    Pozdrawiam cieplutko! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgubiłam kolczyk i dlatego nie noszę :) Oprócz kolczyka w pępku mam jeszcze w języku :) Kiedyś miałam w nosie, ale wyjęłam bo mi się znudził :)

      Usuń
  12. Witaj świetny blog często zaglądam mam pytanie odnośnie tych szpileczek które masz na nóżkach chciałam się dowiedzieć jak się w nich chodzi? Czy mogłabyś coś więcej o nich napisać z góry dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa,
jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj :)