Orphica - odżywka do brwi BROW

Dawno nie było kosmetycznych wpisów, dlatego dziś przychodzę do Was z recenzją odżywki do brwi, którą jakiś czas temu pokazywałam na moim instagramie.  Na dniach planuję kolejny wpis kosmetyczny, w którym chciałam pokazać Wam co udało mi się kupić na promocji w Rossmannie. Któraś z Was zainteresowana? :*
Wracając do tematu dzisiejszego posta, jeśli borykacie się z problemem rzadkich i jasnych brwi to ta odżywka jest właśnie dla Was! Obecnie panuje moda na mocno podkreślone brwi, sama takie uwielbiam. Niestety natura obdarzyła mnie dość jasnymi i niezbyt gęstymi brwiami więc muszę wspomagać się różnymi kosmetykami aby wyglądały one ładnie. Dzięki odżywce BROW możemy w krótkim czasie uzyskać mocne i pełniejsze brwi! Ta nowoczesna formuła pobudza naturalny wzrost brwi, odżywia i poprawia ich kondycję. Pierwsze efekty zauważyłam po około 3/4 tygodniach od rozpoczęcia kuracji. Brwi stały się znacznie ciemniejsze, no i udało mi się je doprowadzić do normalnego stanu i popracować nad ich kształtem. Jeśli chodzi o mnie to z całego serca polecam odżywkę osobom, które mają problemy ze swoimi naturalnymi brwiami. Na stronie Orphica.pl możecie poczytać opinie innych dziewczyn na temat tej cudownej odżywki!
Niżej pokażę Wam również eyeliner w kredce, który już drugi raz zagościł w mojej kosmetyczce ♥

Odżywka do brwi - TUTAJ




Odżywka do brwi - TUTAJ


Eyeliner w kredce - TUTAJ


Prześlij komentarz

4 Komentarze

Dziękuje za miłe słowa,
jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj :)