Strony

czwartek, 16 marca 2017

Jeans jacket & pink

Witajcie,
Obecnie modne stały się jeansowe kurtki, nie sądziłam, że jeszcze kiedyś wrócą do łask. W dzisiejszym poście postanowiłam połączyć jeansową kurteczkę z sukienką sweterkową, czapką z daszkiem w podobnym kolorze oraz do dopełnienia całości kalosze. Myślę, że całość fajnie się uzupełnia. Jak sądzicie ? :)

Czapka - ZAFUL  /  Kurtka - SHEIN  /  Sweterek-Sukienka - ZAFUL  /  Kalosze - LABOTTI  /  Zegarek - DANIEL WELLINGTON







Niżej pokażę Wam nowości, które wkrótce pojawią się na blogu oraz na moim instagramie @weronikamazur


Sukienka maxi - POPCHERRY.COM.AU




Sukienka kobaltowa - POPCHERRY.COM.AU




Sukienka czerwona - POPCHERRY.COM.AU




Sukienka czarna - GUNDOLLS.COM




Sukienka z falbaną - TUTAJ




Kombinezon - TUTAJ




Spodnie beżowe - TUTAJ




Piżama - WHITERVBBIT.COM




Sandały z ćwiekami - DEEZ24.PL




Botki z futerkiem - PANTOFELEK24.PL




Plecak miejski - BRYTYJKA.PL



Naszyjnik - POPCHERRY.COM.AU




Case na telefon - ANOO.PL




Odżywka do brwi i eyeliner - ORPHICA.PL















7 komentarzy:

  1. Świetne nowości❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaa, mam ten sam sweterek :D
    Tylko ja nie mogę go zestawić tak jak Ty bo mam prawie 1.80 cm i byłoby mi widać pupę :P
    Świetnie wyglądasz Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna kurteczka! bardzo ładne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobno może to wszystko fajne ale razem niekorzystnie to wygląda. Nie podoba mi sie. Nie te rajstopy i buty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudowne sukienki ta czerowna i różowa maxi <3

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda ta czerwona sukienka wymiata:)) do niej jeszcze tylko ponczoszki i juz sie rozplywam:). Kiedy mozna spodziewac sie takiego zestawienia?:) milego dnia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa,
jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj :)