Strony

wtorek, 15 listopada 2016

Andzrzejkowa propozycja - koronkowa sukienka

Tak jak zapowiadałam, dziś pierwsza z moich andrzejkowych propozycji. Zdjęcia robione były latem, ale czekałam z dodaniem ich przed jakąś specjalną okazją. Oczywiście do sukienki obecnie lepszym wyborem byłyby szpilki.
Nie wiem, czy pamiętacie, jakiś czas temu dodawałam na bloga już tą sukienkę w kolorze białym. Dla tych którzy nie pamiętają tutaj link do wpisu KLIK. Już tak mam, że jeśli spodoba mi się dana rzecz to chcę ją mieć we wszystkich kolorach, stąd też w mojej szafie ta sukienka. Sukienka wykonana jest perfekcyjnie! Koronka jakościowo bardzo dobra, każdy szczegół dopracowany ze szczególną starannością. Ja jestem nią zachwycona 💕💕💕

Sukienka - KLIK  /  Sandały - LABOTTI  /  Naszyjnik - BERYL


16 komentarzy:

  1. ja właśnie na andzejki wybieram koronkową ale czerwoną kieckę <3
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie, seksownie, z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chłopacy czekają na pończochy zima już prawie i nogi w zimno xd ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kozaki za kolano zamszowe albo skórzane czarne zamiast sandałów. Mogą być na gołe nogi.

    OdpowiedzUsuń
  5. zgrabne sexi nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie ;) podobają mi się butki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja.
    Masz niesamowity gust i styl
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę prosić o dokładny link do sukienki bo nie mogę jej znaleźć a jest prześliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jest już wyprzedana ;(

      Usuń
  9. oryginalna sukienka, pięknie wyglądasz
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te sukienki, od dawna się nad nią zastanawiam :)
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna stylizacja i ty!może ty mi doradzisz z podkładem i pudrem ?mam tonacje zimnom skóry twarzy jak na twoim miejscu proponowała byś ?podkład np ivory niby jest zimną tonacją a puder np o cieplej tonacji ?czy lepiej podkład o cieplej tonacji a puder
    o zimnej tonacji .Wiem nie jestes jakąś makijażystką nio ale makijaż to masz ładny taki naturalny .Basia

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziwną masz opaleniznę. Na udach i w okolicy kostek wygląda jakby się starła. Używasz samoopalacza czy to w solarium tak dziwnie nierównomiernie Twoja skóra łapie opaleniznę? Usta niepotrzebnie żeś sobie powiększała ;) Pamiętam Ciebie z mniejszymi, były ładniejsze przed niż po ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierze, że są jeszcze tak niemyślący ludzie :( Opalenizna żadna solaryjna, ani po samoopalaczu, jest to zasługa słoneczka moja droga jeśli już tak cię nurtuje to pytanie. A jeśli chodzi o "starte miejsca" to wybacz ale wstrzymam się bez komentarza bo aż ręce opadają. Zrób sobie zdjęcia z lampą i zobacz jak to będzie wyglądać u Ciebie, czy opalenizna będzie wyglądać idealnie równomiernie :D
      Co do ust, to moja sprawa, zdanie innych mało mnie na ten temat obchodzi. Proszę o komentarze odnośnie stylizacji

      Usuń
  13. I agree! Dresses are just as easy as shorts or jeans and a tee.Last time I buy the good quality dress in dress denim and I fall in love with it .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa,
jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj :)