Lace bodycon dress

Od jakiegoś czasu bardzo polubiłam koronkowe sukienki i zawartość mojej szafy nieustannie powiększa się o taką odzież. Jakiś czas temu dodałam post z identyczną sukienką jak ta prezentowana w dzisiejszym wpisie tyle, że była koloru czarnego. Dla przypomnienia tutaj post KLIK. Te sukienki są tak cudowne, że nie mogłam powstrzymać się i musiałam zamówić drugą taką w innym kolorku. Często mam tak, że gdy dana rzecz spodoba mi się bardzo chcę ją mieć w kilku kolorach :) Tak też było i w tym przypadku :)Ja uciekam, a Was zostawiam z nowym wpisem :) Miłego oglądania :*
Ps. Dodałam na górze bloga w pasku górnym nowe zakładki m.in. do mojego konta vinted gdzie sprzedaje ubrania, do wyprzedażą szafy na  blogu, do wpisu gdzie opisałam jak dokonać płatności za zakupy w zagranicznym sklepie, do postów wyłącznie kosmetycznych, aby wszystkie były w jednym miejscu bez zbędnego przeszukiwania całego bloga. Buziaki :*

Sukienka - KLIK






Prześlij komentarz

9 Komentarze

  1. Do tego krótkie za kolana legginsy koloru szarego, byłoby sexi

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz ale sukienka trochę krotka ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka ma świetny krój, jednak chyba dla niskiej dziewczyny bo zakrywa ledwo pupę ;) mnie akurat by to trochę krępowałoo w ruchach ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie :) Świetne buty!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. chodzisz na solarium?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna sukienka szkoda tylko że taka króciutka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa,
jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj :)