Biała koronka & czerwień

Dziś kolejna elegancka stylizacja, tym razem jednak czerwień jest na butach, a sukienka biała, zdobiona z przodu delikatną koronką.
Wczoraj dodałam mnóstwo rzeczy na sprzedaż, jeśli ktoś jest zainteresowany to zapraszam :)
Niebawem na blogu pojawi się post kosmetyczny, w którym pokażę Wam efekty stosowania odżywki do rzęs, którą pokazywałam na IG oraz snapchacie. Dopiero minęły 3 tygodnie, a z efektów jestem strasznie zadowolona. Pełna kuracja ma trwać 3 miesiące - już nie mogę się doczekać końcowego efektu ♥

Sukienka - KLIK  /  Szpilki - LABOTTI  /  Naszyjnik - BERYL



Prześlij komentarz

15 Komentarze

  1. Jaka piękna<3
    Uwielbiam Twoje stylizacje.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna sukienka i super połączenie z czerwienią - te buty świetne! <33


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. http://sh.st/nDQpW

    Piękna sukienka😍

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie połączenie idealne !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna mam pytanie czy twoje buty są na stronie jeszcze do kupna ? Bo widzę czerwone,ale inne :( jak byś mogła podaj link ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety juz chyba ich nie ma :( sa takie tylko beżowe

      Usuń
  7. jaki podkład aktualnie używasz :) ? jaki odcień i jaka marka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Weroniko czy ten powiekszacz ust działa???

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś piękna kobieta najchętniej padł bym przed tobą na kolana i całował bym twoje buty.

    OdpowiedzUsuń
  10. hej,mam nietypową prosbę.....mogłabyś zrobić zdjecie ściany tej z naoisem i wrzucic?Bardzo dziekuję za pomoc.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa,
jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj :)