Strony

czwartek, 2 lipca 2015

Sukienka w kwiaty

Witajcie,
Dziś mam dla Was prześliczną sukienkę z motywem kwiatowym, można nosić ją zarówno na co dzień z sandałkami lub tak jak ja ze szpilkami. Uciekam spać, a Was zostawiam ze zdjęciami :)
Zapraszam również na wyprzedaż szafy, pojawiło się duuuużo nowości KLIK :)
A dziś w południe na moim fanpage zostanie opublikowany kolejny konkursik organizowany wspólnie ze sklepem z obuwiem sportowym Retrokicks.pl, nagrodą będą trzy bony. Pierwszy o wartości 150 zł, wartość drugiego to 100 zł i trzeci 50 zł :) Mój profil na facebooku KLIK.

Sukienka - KLIK  /  Szpilki - KLIK  /  Torebka - KLIK


15 komentarzy:

  1. Te buty do sukienki pasują jak świni siodło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie udzielaj się zbytnio, wnioskuje po braku profilowego, że Ty wyglądasz jak świnia...

      Usuń
  2. Śliczna sukienka *,*
    Twoja siostra ładnie wygląda bez makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie!!

    www.mynaszstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz:) śliczna opalenizna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie za to jak wyglądasz jestem miłośniczką sukienek w kwiaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Weronika sprzedaj mi sukienkę, jest piekna !

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi najbardziej podobają się buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Weronika masz może propozycję pięknej czerwonej sukienki obcisłej bo wybieram się na wesele

    OdpowiedzUsuń
  9. To zdecydowanie Twoje kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka, takie intensywne kolory, torebka równiez przykuła moją uwagę, po za tym świetna figura :) Podobne sukienki w kwiaty widziałam na http://wedly.pl/sukienka-w-kwiaty/ też bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa,
jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj :)