Baby blue jacket

Od kilku dni na dworze panują upały, pogoda cudowna typowo letnia, sezon na opalanie rozpoczęty ♥ Mam nadzieję, że ta dobra pogoda utrzyma się jak najdłużej. Przygotowałam dziś dla Was zestaw idealny na panującą pogodę, krótki top w połączeniu z boyfriendami, do tego sneakersy i na chłodne wieczory kurteczka - moja ulubienica, chyba nie ma takiej, która zauroczy mnie bardziej od niej. Mam jeszcze taką w kolorze różowym, jeśli nie pamiętacie tutaj link do wpisu KLIK. Nie mogłam się powstrzymać i musiałam zamówić niebieską, teraz planuje kupić czarną, bo kurteczki naprawdę idealne !! Mam nadzieję, że zestaw Wam się spodoba :) Na końcu wpisu tak jak ostatnio obiecałam krótki filmik ze stylizacją. Filmiki są ze snapa także jakość jest jaka jest :) 
Zrobiłam dla Was wyprzedaż szafy, jeśli jesteście zainteresowane zapraszam tutaj KLIK.
Miłego weekendu :-*

Kurtka - KLIK  /  Bluzka - KLIK  /  Spodnie - KLIK  /  Buty - CZASNABUTY  /  Torebka - KLIK  /  Naszyjnik - KATHERINE




Prześlij komentarz

23 Komentarze

  1. uwielbiam takie połączenie. nie umiem się doczekać aż mój brzuszek tez się nada by go pokazać. .. mam jednak trochę tłuszczyku który jakoś musze spalić br

    OdpowiedzUsuń
  2. Uzywaj ciemniejszego podkładu :D
    Jaki samoopalacz masz na sobie ?:)
    andziathere.blogspot.com - moj blog
    Zapraszam na konkurs na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podkład idealnie dopasowany już ciemniejszego nie mam nawet poza tym nie lubię efektu maski ;) na zdjęciach twarz wychodzi jakoś jaśniej ;/ samoopalacz juz dawno zmyłam, teraz tylko słoneczko ☀☀☀

      Usuń
    2. O matko ale Ty opalona w takim razie ;o W takim razie moze ma w sobie filtry wtedy jasniej wychodzi na zdjeciach :)

      Usuń
  3. Vejra, ale Ty masz figurę <3 Genialnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka opalona ♥ Wyglądasz cudnie ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz jakbyś miała dokręcaną głowę:(
    zbyt jasna ta twoja buzia:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia z lampą stąd taki efekt.. Raczej nie malowałabym twarzy jaśniejszym podkładem.. W rzeczywistości kolor podkładu idealnie dopasowany ;P

      Usuń
  6. z jakiej firmy ten zegarek?:) szukam wszędzie i nie moge go znaleźć ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zegarek to prezent od chłopaka, firma Fossil, w galeriach w sklepach z zegarkami są one ;)

      Usuń
  7. ojej nie opalaj się aż tak bardzo, bo to nie zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się opalalam tylko 2 razy po godzince, po prostu mam taką karnację, że slonce szyyyybko mnie lapie

      Usuń
  8. Myślałaś o tym żeby czasem dodawać posty typowo lifestylowe?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post. Jeśli ci się spodoba mój blog to zapraszam do obserwacji.

    Zapraszam :http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze jeszcze rok temu w wakacje miałaś takie ładne stylizacje i ogólnie lepiej wyglądałas :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przeglądam stare posty to sama sie sobie dziwie jak moglam niektore stylizacje w ogole dodac, te mi sie bardziej podobaja ;) widocznie zmienia się mi styl no i najwyrazniej ja sie zmieniam skoro wygladalam lepiej :DD

      Usuń
  11. Bardzo ładne fotografie :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja !


    http://nastulka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki rozmiar kurtki czarnej zamówiłaś? S czy m ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowymaja 01, 2018

    Watch the preview. Play Homescapes game free!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa,
jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj :)