Neon pink

                                     
Przychodzę dziś do Was z radosnym postem i pięknym, letnim kolorkiem. Niestety lato powoli się kończy, te wysokie temperatury prawdopodobnie odeszły na dobre.. Na szczęście jeszcze trochę tych słonecznych dni nam pozostało, w prawdzie nie jest już tak ciepło, ale w dzień wciąż można pozwolić sobie na sukienki, czy szorty. U mnie wczoraj dość mocno grzało słonko, więc nawet udało mi się skorzystać z basenu :) Kiedy jednak pod wieczór wracałam rowerem do domu w krótkich spodenkach strasznie zmarzłam ;/ O 19 już wskoczyłam do łóżka i się stamtąd nie ruszałam heh:) W mojej szafie pozostało jeszcze sporo letnich, cienkich ubrań, które jak najszybciej muszę pokazać na blogu. Powoli zaczynam zaopatrywać się niestety w grubsze ciuchy, bo kto wie, czy jesień nie przyjdzie zbyt wcześnie :< A teraz przejdźmy do sedana. 
Mam dziś na sobie lekką, zwiewną sukieneczkę w neonowym różowym kolorze. Jest to moja trzecia sukienka w tak mocnym odcieniu, pierwsza jednak różowa. Wcześniejsze moje neonowe stylizację możecie zobaczyć tutaj 1-KLIK, 2-KLIK. Dobrałam do sukienki szpilki, ponieważ bardziej mi odpowiadała ona w zestawieniu eleganckim niż codziennym, jednak jeśli ktoś nie lubi szpilek to śmiało może sobie pozwolić na obuwie płaskie, i ono będzie wyglądać dobrze. Całość urozmaiciłam złotą biżuterią :) 
Jak Wam się podoba dzisiejsza stylizacja? ☺

Sukienka - KLIK  //  Buty - SHOESPIE  //  Torebka - OASAP

Prześlij komentarz

46 Komentarze

  1. rewelacja!!!!!!!!!!!! Chcę mieć te sukienkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczny gust Weroniko. Czy mogłabyś nam zdradzić ile ważysz ?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście uśmiech wyszedł trochę sztucznie , ale i tak jesteś piękna :* Wytłumacz jak założyć takiego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj akurat sztuczny nie jest, ze sztucznym właśnie nie dodaję zdjęć :)

      Usuń
  4. Jak założyć takiego bloga ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popatrz na internecie, jest dużo instrukcji :)

      Usuń
  5. Stylizacja jest świetna choć nie w moim kolorze. Podoba mi sie ta Twoja opalenizna ;)
    xkatte.blogspot.com - zajrzysz? :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka ty jesteś opalona ! Aż zazdroszczę :D
    To jest cały czas letnia opalenizna czy utrwalasz ją solarium ? Bo pogoda lipna max ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem nigdy nie chodziłam i bym nie poszła na solarium :) opalenizna od słoneczka tak szybko nie schodzi, natomiast od solarium tak :)

      Usuń
    2. No fajnie by bylo gdyby ta opalenizna byla od slonca. Szkoda tylko ze nie jest.

      Usuń
    3. Haha, czyżby znów znalazła się osoba, która wie o moim życiu więcej niż ja sama :>? Aż się boję, bo może mnie śledzisz, że wiesz takowe "fakty" o mnie ;) ? Może Ty latem aby być opalona musisz iść na solarium, ale nie zarzucaj każdej innej osobie bardziej opalonej niż Ty po solce, że ma sztuczną opaleniznę :) Rada na przyszłość, nie wiesz=nie gadaj, taka sama zasada jeśli kogoś nie znasz :)

      Usuń
  7. Śliczna sukienka <3


    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wygladasz ;**
    Ile masz cm w tali i biodrach jesli mozna wiedziec? ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. jakim aparatem robilas te zdjecia ?:) ( napisz dokladnie jesli mozesz, jaki model i ile Cie on kosztowal) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIKON D 3200 18 -55 VRII, dałam za niego 1700zł :)

      Usuń
  10. Do jakiego sedana przejdźmy Yyy what ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ależ Ty mądra lub mądry :]]] Widzę, że komuś tu nigdy literówka nie wskoczyła? "yyy what?"

      Usuń
  11. Brak słów aby opisać Ciebie kotku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. twoje siostry tez maja sztuczne wlosy tzn czy dopinaja ? jestescie piękne ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. twoje siostry maja facetow?

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wygladasz kochana, jak zawsze 100% w moj gust buty cudne
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  15. Napisz proszę swoje wymiary:)Jesteś mega atrakcyjną dziewczyną:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie Ci w różu, świetna ta sukienka!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. cze moglabys zrobic post dotycznacy twojego opalania? mysle ze niejedna z nas zazdrosci ci opalenizny kochana! ;) wygladasz przezajebiscie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, myślę, że nie ma takiej potrzeby, ponieważ opalam się jak wszyscy leżąc na słoneczku :) Żadnych przyśpieszaczy nie używam, jedynie krem z filtrem UV, wtedy opalenizna dłużej mi się trzyma no i co najważniejsze nigdy nie spale się na raka dzięki temu :)

      Usuń
  18. Hej Weroniko ;) moglabys wstawic jakies zdjecia jak bylas troche młodsza. ??? ;) Pozdrawiam cieplutko. \Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabym poszukać, może coś się znajdzie :)

      Usuń
  19. kurcze, dodaj jeszcze posta na temat Twoich kosmetyków, na pewno masz jakieś nowe, coś się zmieniło :) ogólnie większość kasy wydajesz na ciuchy ? hehe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie prawdopodobnie w poniedziałek post kosmetyczny :) hm, rożnie wydaje, nie zawsze najwiecej na ciuchy:)

      Usuń
  20. Bardzo ładna sukienka i idealnie dobrane dodatki :)
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nareszcie się uśmiechnęłaś! :D Piękna!

    http://natalla-blog.blogspot.com/2014/08/geek.html
    POKLIKASZ W LINKI W POŚCIE? PROSZĘ! SPRAWISZ, ŻE POJAWI SIĘ UŚMIECH NA MOJEJ TWARZY! -> :) DZIĘKUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś uśmiechnięta i od razu lepiej ogląda się Twoje zdjęcia :)
    Jesteś piękna. :**

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się Twój blog... Aczkolwiek ciekawi mnie też jakie bikini i bielzne byś zaproponowała bo mało jest taki blogów;/ Rób dalej co robisz bo dobrze Ci to wychodzi!!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestes moja MISS <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow ślicznie wyglądasz w tej sukience

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowymaja 23, 2015

    Great post! We are linking to this particularly great article on our site.
    Keep up the good writing.

    Feel free to visit my page - dating online (http://bestdatingsitesnow.com)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale musiało chrupać pod bucikami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa,
jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj :)