Strony

piątek, 29 sierpnia 2014

Gray suit

                                     
Dziś pogoda znów nas rozpieszcza ♥
Ja z niej niestety nie skorzystałam, bo cały dzień w pracy siedzę :<
Jutro jadę nad morze, szkoda, że nie zapowiada się taka piękna jak dzisiejsza..
A teraz kilka słów o zestawie.
Tego lata pokochałam kombinezony! To już mój chyba 5, niedługo pokażę się Wam w różowej perełce tylko muszę trochę go przerobić. 
Dziś ponownie postawiłam na luz, od niedawna tylko tak chodzę ubrana. Przystopowałam odrobinę z sukienkami aczkolwiek nie mówię im NIE. W poniedziałek ukaże się na blogu kolejna sukienka, i to chyba będzie już przedostatnia letnia stylizacja z udziałem sukienki. Ostatnio skusiłam się jeszcze na letni kombinezon, niestety nie mogłam przejść koło niego obojętnie, jest obłędny i mam nadzieję, że we wrześniu upały wrócą choćby na kilka dni bym mogła i Was nim zauroczyć :) 
Co w jesiennych stylizacjach chcielibyście zobaczyć?
Ja wracam dalej do pracy, a Was zostawiam ze zdjęciami :*
+ W niedzielę będzie kosmetyczny post tak jak prosiliście :)

Kombinezon - KLIK  //  Włosy - KLIK  //  Okulary - OASAP



KOCHANI, 
POMAGAMY PSIAKOM! ♥
KLIK W BANER 

31 komentarzy:

  1. kombinezon i buty boskie ale ja jestem oczarowana włosami!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne ten kombinezon

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie i za Ile kupiłam maxy ?

    Uwielbiam twojego Bloga tak trzymaj ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny outfit. Wszystko mi się podoba!

    http://natalla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski kombinezon! Buty również śliczne

    Obserwuję i zapraszam
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. cieszę się podwójnie bo: wreszcie będzie post kosmetyczny i wreszcie spięłaś włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny jumpsuit, super buty, boskie oksy ♥
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochanie, jak ślicznie Ty wyglądasz w tych ciuszkach,dodatkowo podkreślają taki mega luzik w ramionka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie Ci w nim!♥ Jeeju, jaka opalona jesteś ;o :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw:) lubie taki luz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nizej kucyk!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak jest, jest idealnie

      Usuń
  12. Dla mnie kotku ,to wymiatasz wszystkie inne kobiety... <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Kombinezony to świeetna sprawa, wyglądasz w nim super, a włosy robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś przepiękna :) A i blog mi się podoba. Zostaję na dłużej!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty mega i włosy <33
    Zapraszam do mnie !
    http://www.wirginiathings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kotku coś serce mówi mnie, że pokochałem Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. okulary jak Willi Wonka:D

    OdpowiedzUsuń
  18. dziś miał być post kosmetyczny!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gdzie jest? robisz czytelników w *uja?;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy dzień już się skończył? Mnie w weekendy w ciągu dnia nie ma w domu więc nie jestem w stanie z samego rana bądź nawet po południu dodawać postów.

      Usuń
  19. Mozna wiedzieć kupiłaś kupilas te maxy ? Proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. to jest Twoj naturalny kolor włosów ? jeśli nie , to jakiej farby używasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jaka farba farbujesz włosy

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki to rozmiar kombinezonu ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowymaja 22, 2015

    Woah! I'm really loving the template/theme of this blog.
    It's simple, yet effective. A lot of times it's very difficult to get that "perfect balance" between superb usability and appearance.
    I must say you have done a very good job with this.

    Additionally, the blog loads extremely fast for me on Safari.
    Exceptional Blog!

    My web page: dating online (bestdatingsitesnow.com)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowymaja 23, 2015

    Yes! Finally something about Minecraft Games.

    My blog ... dating online (bestdatingsitesnow.com)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa,
jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj :)