Gray suit

                                     
Dziś pogoda znów nas rozpieszcza ♥
Ja z niej niestety nie skorzystałam, bo cały dzień w pracy siedzę :<
Jutro jadę nad morze, szkoda, że nie zapowiada się taka piękna jak dzisiejsza..
A teraz kilka słów o zestawie.
Tego lata pokochałam kombinezony! To już mój chyba 5, niedługo pokażę się Wam w różowej perełce tylko muszę trochę go przerobić. 
Dziś ponownie postawiłam na luz, od niedawna tylko tak chodzę ubrana. Przystopowałam odrobinę z sukienkami aczkolwiek nie mówię im NIE. W poniedziałek ukaże się na blogu kolejna sukienka, i to chyba będzie już przedostatnia letnia stylizacja z udziałem sukienki. Ostatnio skusiłam się jeszcze na letni kombinezon, niestety nie mogłam przejść koło niego obojętnie, jest obłędny i mam nadzieję, że we wrześniu upały wrócą choćby na kilka dni bym mogła i Was nim zauroczyć :) 
Co w jesiennych stylizacjach chcielibyście zobaczyć?
Ja wracam dalej do pracy, a Was zostawiam ze zdjęciami :*
+ W niedzielę będzie kosmetyczny post tak jak prosiliście :)

Kombinezon - KLIK  //  Włosy - KLIK  //  Okulary - OASAP



KOCHANI, 
POMAGAMY PSIAKOM! ♥
KLIK W BANER 

Prześlij komentarz

33 Komentarze

  1. kombinezon i buty boskie ale ja jestem oczarowana włosami!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne ten kombinezon

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie i za Ile kupiłam maxy ?

    Uwielbiam twojego Bloga tak trzymaj ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny outfit. Wszystko mi się podoba!

    http://natalla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski kombinezon! Buty również śliczne

    Obserwuję i zapraszam
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. cieszę się podwójnie bo: wreszcie będzie post kosmetyczny i wreszcie spięłaś włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny jumpsuit, super buty, boskie oksy ♥
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochanie, jak ślicznie Ty wyglądasz w tych ciuszkach,dodatkowo podkreślają taki mega luzik w ramionka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. UWIELBIAM TEN tWOJ STYL PIEKNY

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie Ci w nim!♥ Jeeju, jaka opalona jesteś ;o :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw:) lubie taki luz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny ten kombinezon ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nizej kucyk!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie kotku ,to wymiatasz wszystkie inne kobiety... <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kombinezony to świeetna sprawa, wyglądasz w nim super, a włosy robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś przepiękna :) A i blog mi się podoba. Zostaję na dłużej!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty mega i włosy <33
    Zapraszam do mnie !
    http://www.wirginiathings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kotku coś serce mówi mnie, że pokochałem Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. okulary jak Willi Wonka:D

    OdpowiedzUsuń
  20. dziś miał być post kosmetyczny!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gdzie jest? robisz czytelników w *uja?;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy dzień już się skończył? Mnie w weekendy w ciągu dnia nie ma w domu więc nie jestem w stanie z samego rana bądź nawet po południu dodawać postów.

      Usuń
  21. Mozna wiedzieć kupiłaś kupilas te maxy ? Proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. to jest Twoj naturalny kolor włosów ? jeśli nie , to jakiej farby używasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jaka farba farbujesz włosy

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki to rozmiar kombinezonu ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowymaja 22, 2015

    Woah! I'm really loving the template/theme of this blog.
    It's simple, yet effective. A lot of times it's very difficult to get that "perfect balance" between superb usability and appearance.
    I must say you have done a very good job with this.

    Additionally, the blog loads extremely fast for me on Safari.
    Exceptional Blog!

    My web page: dating online (bestdatingsitesnow.com)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowymaja 23, 2015

    Yes! Finally something about Minecraft Games.

    My blog ... dating online (bestdatingsitesnow.com)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wonderful work! This is the kind of info that should be shared around the internet.

    Shame on the seek engines for now not positioning this put up higher!

    Come on over and consult with my website . Thanks =)

    Stop by my site Minecraft Games Online

    OdpowiedzUsuń
  28. Great article.

    Here is my page Minecraft Games

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa,
jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj :)