Maxi dress

                                         
Pierwsza sukienka maxi w mojej szafie ♥
Jestem nią zachwycona! Do tej pory sukienki typu maxi podobały mi się u innych, ja sama omijałam je wielkim łukiem. W końcu się przełamałam i zamówiłam. Z początku bałam się, że będzie za krótka, ale na szczęście długość jest wystarczająca, muszą ją jedynie lekko zwęzić w pasie i będzie idealnie! Tak mnie zauroczyła sobą, że już zamówiłam drugą w innym kolorze :) Na dniach powinna dojść więc spodziewajcie się niedługo podobnego wpisu :)
 Do sukienki postanowiłam ubrać płaskie obuwie, moje ulubione sandałki. Myślę, że nie ma po co męczyć się w szpilkach, bo i tak nie byłoby ich widać. 
Jak Wam się podoba sukienka?☺

WYPRZEDAŻ SZAFY - KLIK
INSTAGRAM - KLIK

Sukienka - KLIK  //  Naszyjnik - OASAP 



Prześlij komentarz

45 Komentarze

  1. Też nie przepadam za takimi sukienkami, ale ta mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza! Normalnie jak z bajki! :D

    http://natalla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też w tym roku się przekonałam do sukienek maxi! Są mega dziewczęce i zwiewne <3 a kolor Twojej sukienki jest obłędny ! www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna sukienka :) wyróżniasz się urodą :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Weroniko mam klka pytań, mam nadzie ze mi odpowiesz?
    1. Ile jestes ze swoim chlopakiem
    2. Bardzo prosze zrób stylizacje jak sie ubierasz do pracy :)
    3. Jaką polecasz prostownice do włosów?\
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze staram się odpowiadać na komentarze ;*
      1. Z chłopakiem jestem od 7 lat.
      2. Do pracy ubieram zazwyczaj rzeczy, które prezentuję na blogu. Ostatnio np miałam to http://vejra.blogspot.com/2014/04/white-dress.html , innym razem to http://vejra.blogspot.com/2014/07/black-jumpsuit.html . Często ubieram też legginsy( bo jeansów niestety nie mogę) do tego jakiś t-shirt.
      3. Nie polecę Ci prostownicy, bo nie używam. Z natury mam proste włoski :*

      Usuń
    2. Tak długo już jesteście razem gratuluje i podziwiam ;*

      Usuń
    3. Jakoś tak minęło te kilka lat nam :) Dziękuję ;**

      Usuń
    4. A ile lat Twoj chlopak jest od Cb starszy? ;) ;*

      Usuń
    5. O 2 lata, on 23, ja 21 :)

      Usuń
  6. sukienka sliczna, ale twoja opalenizna jeszcze lepsza! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. moge wiedziec jaki masz stanik pod ta sukienka ze tak dpobrze ci wygladaja piersi?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zjawiskowa suknia ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. to miałaś 14 lat jak zaczeliście chodzić ze sobą?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak mialas 14 lat zaczelas byc ze swoim chlopakiem? To super !! Szkoda ze blizen Cie nie znam , bo w sumie za duzo na blogu o sobie nie mowisz. Jaka szkole skonczylas? I gdzie prafujesz ? Jesli mozesz odpowiedz mii. Caluje ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak, jeszcze za czasów gimnazjum zaczęliśmy być ze sobą :) Skończyłam Liceum Mistrzostwa Sportowego, teraz zamierzam iść na studia, kierunek bezpieczeństwo wewnętrzne. Pracuje w banku :* buziaki ;*

      Usuń
  11. stunning
    http://differentcands.blogspot.com/2014/07/modern-hippie.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile twoje siostry maja laat ? Myślalałam ,że jestescie blizniaczkami. Sukienka śliczna ! Kupuje ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dużo osób mówi nam, że jesteśmy podobne :) Jedna ma 19 lat, druga 20 :)

      Usuń
  13. Świetna sukienka :)

    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. a lubilas w szkole matematyke :)?? ja wszystko przetrawie ale nie to.. jak sobie z nia poradzilas na maturze :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matematykę lubiłam w szkole najbardziej hehe, zawsze chętnie chodziłam na lekcje matmy :)) Na maturze bardzo dobrze mi z niej poszło ;*

      Usuń
  15. czemu nie mozesz ubierac jeansow :)??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ nie możemy w banku mieć ubranych spodni jeansowych :(

      Usuń
  16. Naprawdę świetna sukienka i bardzo do ciebie pasuje ; )
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bo do banku nie można nosić jeansów tylko materiałowe spodnie jak sie tam pracuje

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie sukienka kontrastuje z Twoja opalenizną ;) jaki kolor jeszcze zamówiłas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudrowy róż, jest bardzo podobna do tej, jedyne co je różni to góra :)

      Usuń
  19. jak dla mnie mega! pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo chcę wiedzieć ile ważysz i ile masz wzrostu <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Kobieta tak przepięknej urodu , w każdy nawet przysłowiowym lachu , swą urodą naturalną wybroni się.

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo zaciekawiło mnie jak po liceum o takim profilu dostałaś pracę w banku? musiałaś robić dodat szkolenia, kursy? pytam, bo sama niedługo kończę liceum o prof humanistycznym i chciałabym od razu iść do pracy :) ciężko dostać pracę w banku od razu po liceum? byłabym wdzięczna za odpowiedź :*

    luxurypauline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najpierw chodziłam do technikum ekonomicznego i odbywałam w tym banku praktyki, potem przeniosłam się do liceum, a pracę mam po znajomości więc nie mam pojęcia, czy ciężko jest dostać tam pracę ;*

      Usuń
    2. kurczę, już uwierzyłam, że jest dla mnie jeszcze jakaś nadzieje po humanie :D no nic, dziękuję za odp i życzę powodzenia :*

      Usuń
  23. Śliczna sukienka *.*

    onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowymaja 23, 2015

    Hello! I just wish to give you a huge thumbs up for the excellent info you have got here on this post.
    I'll be coming back to your site for more soon.

    Look at my blog - dating sites - bestdatingsitesnow.com -

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa,
jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj :)