Strony

środa, 11 czerwca 2014

Weselny klimat

                                         
Dziś pokażę Wam sukienkę, w której byłam na sobotnim weselu. Tak jak już wspominałam w którymś z postów, nie jest to żadna z zaprezentowanych wcześniej na blogu sukienek. Przez długi czas szukałam tej jednej idealnej, niestety w każdej, którą miałam coś mi nie odpowiadało. Na szczęście w ostatniej chwili znalazłam moje cudo♥ Ona jedyna sprostała wszystkim moim wymaganiom. Do sukienki postanowiłam dobrać czarne dodatki i złotą biżuterię.
+ Na zdjęciach mam swoją naturalną długość włosków :)

Póki co nie mam niestety żadnych zdjęć z wesela, ale jak tylko otrzymam płytę to odświeżę ten post :*
Jak Wam się podoba sukienka ? ☺

Sandały - LABOTTI  //  Naszyjnik - PERSUNMALL

60 komentarzy:

  1. Sliczna sukienka a na weselu wygladalas naprawde pieknie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana powalasz, mega wygladasz <3 zazdroszcze opalenizny, ja niestety nie mogę opalac buzki bo potem mam wysypki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba zapomniala sobie posmarowac dloni samoopalaczem bo sa jakies dziwnie biale hahaha

      Usuń
  3. Bożee, ale śliczna sukienka i ta opalenizna gdzie Ty się tak opalasz??? Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow jaka cudowna sukienka! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. wygladasz rewelacyjnie !!!!!!!!!
    jak sie opalasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spędzam praktycznie całe dnie na basenie:*

      Usuń
  6. Śliczna sukienka i buty! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna sukienka !! :) kochana kiedy dodasz post na temat tego koka o ktory wszyscy pytaja :)? pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod koniec tygodnia postaram się dodać, mam zamiar zrobić ogólnie pościk o włosach :*

      Usuń
    2. napisz tez prosze jakiej farby uzywasz :)

      Usuń
  8. Weronika a skad te lancuchy? Masz zawsze taka piekna bizuterie tylko nie ma linkow :( p.s. Mam taka sama sukienke tylko kolor koralowy :) Ten kroj jest piekny pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podaję ponieważ już wcześniej były podane linki :) Mogę to zmienić jeśli chcesz ;*

      Usuń
    2. a łańcuszek ze strony Persunmall.com ;*

      Usuń
  9. Czy te buty nie obcierają Cię z tyłu nad suwakiem?

    OdpowiedzUsuń
  10. oo post o włosach to rewelacyjny pomysł ! :) sama jestem ciekawa wszystkich kosmetyków jakie używasz do ich pielęgnacji, a także tego koczka :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. dodaj jakies zdjecie oczek jesli mozesz.. :) bardzo ciekawi mnie jak wygladaja te rzeski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okej, później postaram się coś dodać:) zapraszam na mojego instagrama, tam wstawię ;*

      Usuń
  12. duzo kosztowala ta sukienka :)?? BOSKAA

    OdpowiedzUsuń
  13. a co to za szminka? mega opalenizna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. błyszczyk - My Secret, Dress Up Your Lips

      Usuń
  14. dobrze wybrałaś! sukienka pięknaa! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. nie chciałabyś sprzedac tej sukienki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planowała, ale po weselu się rozmyśliłam :*

      Usuń
  16. Ale masz piękne siostry mieszkacie wszystkie razem? Bardzo podobne jesteście i nawet tak samo się ubieracie tzn. podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mieszkamy wszystkie razem :) Często na ulicy ludzie nas mylą hehe, my jednak aż takiej podobizny nie zauważamy :)

      Usuń
  17. Śliczna sukienka, a te obcasy, ah genialne <3

    http://onlygrape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. powiem Ci że świetny wybór z tą sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna sukienka :)
    Obserwuje i pozdrawiam :*
    emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz ślicznie ! :)
    Czy poleciłabyś te buty na wesele ? Są wystarczająco wygodne by przetańczyć całą noc ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz podwojony komentarz, wyszło to przez przypadek :)

      Usuń
  21. Wyglądasz ślicznie ! :)
    Polecasz te buciki na wesele ? Są wystarczająco wygodne by przetańczyć w nich całą noc ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, są bardzo wygodne ;*

      Usuń
    2. Dziękuję ! ;*

      Usuń
  22. Hej, wczoraj tu do Ciebie trafiłam i... zostaję na zawsze:)
    Mam pytanie odnośnie butów, są one wygodne? Jak się chodzi, to stopa nie ucieka?:)

    P.S. Przejrzałam już wszystkie posty i jestem w szoku, że mamy w Polsce tak ładną blogerkę, która na dodatek tak ładnie się ubiera!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo mi miło kochana ;**
      Buciki są naprawdę mega wygodne! Miałam je na weselu i nawet przez minute nie żałowałam wyboru :)
      Teraz moja siostra idzie na wesele i również sobie je zamawia, na ostatnim weselu w swoich nie mogła wytrzymać godziny :)

      Usuń
  23. Hej;) rewelacyjna sukienka! gdzie ją kupiłaś?? sama się wybieram na wesele i jestem w trakcie poszukiwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. This is a really beautiful and elegant dress!!!! Compliments for this choice! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej. Z jakiej firmy/marki ta sukienka? Może dzięki napisowi na metce uda mi się taką znaleźć.
    Czekam na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  26. hej;) śliczna stylizacja. A sandałki są po prostu przecudowne, gdzie i za ile je kupiłaś? ( jeśli w internecie to może masz do nich link ?)

    OdpowiedzUsuń
  27. hej:) sliczna stylizacja. A sandałki są po prostu przepiękne, gdzie i za ile je kupiłaś ( jeśli w internecie to może masz do nich link?)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hello, I think your website may be having browser
    compatibility problems. When I look at your blog
    in Safari, it looks fine however, when opening in I.E.,
    it's got some overlapping issues. I merely wanted to give you a quick
    heads up! Apart from that, fantastic website!

    my site :: slubi.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Hi there, I enjoy reading all of your article.
    I like to write a little comment to support you.


    Also visit my weblog :: best fitness bike (www.youtube.Com)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super sukienka. Szyta jakby na miarę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowymaja 22, 2015

    Thanks a lot for sharing this with all folks you actually understand what
    you are talking approximately! Bookmarked.

    Kindly also talk over with my website =). We can have a hyperlink alternate agreement between us

    My web blog :: dating online [bestdatingsitesnow.com]

    OdpowiedzUsuń
  32. Its like you learn my mind! You appear to know a lot about this, like you wrote the ebook in it or something.
    I think that you just can do with some % to drive the message house a bit, but other than that, this is excellent blog.
    An excellent read. I will certainly be back.

    Here is my page: quest bars

    OdpowiedzUsuń
  33. Hello there I am so thrilled I found your blog, I really found you by error, while I was browsing on Askjeeve for something
    else, Anyways I am here now and would just like to say thanks a lot for a tremendous post and a all round interesting blog (I also love the theme/design),
    I don't have time to read through it all at the minute but I have saved it and also
    added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a lot more, Please do
    keep up the superb job.

    My web page quest bars

    OdpowiedzUsuń
  34. When I originally commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now
    each time a comment is added I get three emails with
    tthe same comment. Is there any way you can remove me from that
    service? Cheers!

    Feel free to visit myy webpage: Advokatska Kancelarija (Bluesbeautyworld.Blogspot.Com)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa,
jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj :)