Philadelphia

                                         
Kolejny raz w zestawie główne skrzypce odgrywa cieniutki płaszczyk♥ Wcześniej pokazywałam Wam beżowy, kto nie pamięta tutaj link -> KLIK. Zauroczyłam się tego typu płaszczykami i mam w planach zakupić jeszcze kilka w innych kolorkach :) W letnie wieczory bądź nawet w chłodne dni takie jak dzisiejszy będzie idealnym rozwiązaniem :) Dodatkowo można go zestawić niemalże ze wszystkim, od eleganckich outfitów po luźne, sportowe :) Ja tym razem postanowiłam pokazać go ze strony bardziej eleganckiej, bo takie zestawy od pewnego czasu bardzo polubiłam. Jak Wam się podoba ?☺

Płaszcz - KLIK  //  Koszulka - KLIK  //  Buty - SHOESPIE




Prześlij komentarz

22 Komentarze

  1. Fajna stylizacja :)

    http://onlygrape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie jak zawsze :) Spodnie kupiłam sobie podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty! *o* <3 Śliczny ten płaszczyk! :)

    http://natalla-blog.blogspot.com/2014/06/summer-with-sheinside.html
    POKLIKASZ U MNIE W LINKI? PROSZĘ!!! BARDZO MI POMOŻESZ! I SPRAWISZ, ŻE POJAWI SIĘ UŚMIECH NA MOJEJ TWARZY!!! -> :)
    MIEJ SERDUSZKO! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne połączenie! Bluzka i buty najlepsze :)

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć. Napiszesz jakiego bronzera do twarzy używasz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny płaszczyk :) Uwielbiam takie połączenie różnych odcieni błękitu! Super :)

    Pozdrawiam
    ebu-eba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! ;)
    Bardzo podoba mi się twój płaszczyk! ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3
    https:/crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze ślicznie♥ :) by Janina

    OdpowiedzUsuń
  9. a jegginsy skąd? nie napisałas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z szafy siostry ;* Nie wiem gdzie je kupiła :(

      Usuń
  10. Kochana wyglądasz obłędnie:*

    OdpowiedzUsuń
  11. A spodnie skad? Zawsze tych fajnych rzeczy nie piszesz ;( czemu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z szafy siostry, niestety nie wiem gdzie je kupiła :<

      Usuń
  12. vejra , napisz prosze jaki rozmiar masz tego plaszczyka, za kazdym razem gdy zakupuje cos z sheinside to albo za duze albo zamale, nie moge trafic w ich rozmiarowke, fajnie by bylo jakbys napisala bo jestesmy tej samej budowy. :) xox

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czasami mam problem z doborem odpowiedniego rozmiaru na tej stronie.. Ten płaszczyk mam w rozmiarze M, po rozwinięciu rękawków są dość długie także można nosić je podwinięte bądź odwinięte :*

      Usuń
    2. cholerka, juz zakupilam S-ke, mam nadzieje ze nie bedzie za maly w ramionkach ;/ dzieki za odpowiedz :) pewnie jeszcze nie raz sie zapytam o rozmiarowke ;D nie ma to jak my piekne Torunianki :) hehe xxx

      Usuń
  13. to ma być elegancki strój?:)
    dziewczyno, poczytaj troszkę o modzie:) bo na razie nie masz pojęcia
    elegancji dodają tylko te czarne buty, ale już na pewno nie koszulka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty jak widzę nie masz pojęcia o czytaniu ze zrozumieniem :) Radzę cofnąć się do szkoły, a potem udzielać swoich mądrych rad :) Nie wiem, gdzie Ty widzisz, że napisane zostało iż zestaw jest elegancki ? Napisałam " tym razem postanowiłam pokazać go ze strony bardziej eleganckiej" podkreślam BARDZIEJ ELEGANCKIEJ. Wystarczy tylko kilka razy przeczytać notkę ;]. Chyba dziś wyjątkowo Ci się nudzi, że nie tylko w tym poście próbujesz mi dogryźć, coś Ci Kochana nie idzie :) Próbuj dalej ;*

      Usuń
  14. Świetnie wyglądasz, narzutka jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowymaja 23, 2015

    Remarkable! Its genuinely amazing piece of writing, I have got
    much clear idea concerning from this article.

    Visit my weblog :: dating sites - http://bestdatingsitesnow.com/,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa,
jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj :)