Beige jacket

                                         
Witajcie kochani,
Dziś tak na szybko ponieważ zaraz wychodzę. Na wstępie przepraszam za zwłokę z dodaniem nowego wpisu, ale niestety nie miałam przez kilka dni internetu, przez co nie mogłam dodać zdjęć choć już od tygodnia były zapisane na laptopie..
Przejdźmy do opisu zestawu.
Jak widzicie outfit zwykły, codzienny jednak z nutką elegancji co zawdzięczamy bucikom oraz koronkowej kurteczce, która na takie ciepłe dni jest idealna! Postanowiłam od czasu do czasu dodawać nieco jaśniejsze zestawy żeby nie było na blogu zbyt ponuro. Ciężko mi jednak rozstać się z czernią dlatego dorzuciłam dodatki w tym kolorze :)
Jak Wam się podoba? :*

Kurtka - SHEINSIDE  //  Treginsy - BERSHKA  //  Koszulka - C&A  //  Buty - RENEE





A na koniec zdjęcie z moim nowym pupilkiem♥♥♥


Miłego dnia! :)


Prześlij komentarz

44 Komentarze

  1. Anonimowymaja 05, 2014

    skąd torebeczka? śliczne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowymaja 05, 2014

    piękna stylizacja!! wkońcu nie wszystko wczerni. torebka cudowna, można wiedzieć skąd ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się ograniczać czerń w stylizacjach :* torba Stradivarius

      Usuń
  3. kurteczka jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowymaja 05, 2014

    wyglądasz extra!
    możesz napisac ile ważysz , ile masz wzrostu i ile cm w biodrach ? bo podoba mi sie Twoja figura i do takiej dąże...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kochana :*
      Mam wzrostu 168 cm, ważę 52 kg, a co do cm w biodrach to nie wiem, nie sprawdzałam. Zmierzę i napiszę :*

      Usuń
  5. Anonimowymaja 05, 2014

    moglabys podac linka do tych spodni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio szukałam na stronie lecz ich nie znalazłam, musiałabys przejść się do sklepu, tam na pewno będą :)

      Usuń
  6. ŚWIETNA STYLIZACJA!!! :)
    UWIELBIAM SZURKI U MNIE MIESZKAJĄ DWA :)
    POZDROWIENIA :)
    ________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeej, fajnie, że jest tu ktoś, kto też uwielbia te zwierzątka :) ja mam w domu 3 szczurki, osatnio były 4 ale niestety kilka dni temu temu jeden z nich zginął śmiercią tragiczną :<<<

      Usuń
  7. Anonimowymaja 05, 2014

    swietny zestaw, :) ile dalas za tregginsy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowymaja 05, 2014

    co to za pupilek? i Jak on/ona się wabi? :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczurek fuzz, imienia jeszcze mu nie nadałam ;)

      Usuń
  9. Anonimowymaja 05, 2014

    Chodzisz na solarium ? Jesteś pięknie opalona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzę :) Opalam się na słoneczku, ostatnio byla piękna pogoda wiec wystarczylo poleżć kilka dni od godziny 12-15 na słońcu by skóra nabrała ciemniejszy odcień :)

      Usuń
  10. Anonimowymaja 05, 2014

    moglabys mi podac jakis numer tych tregginsow ? :) bo szukalam na stronie i nie moge znalesc a to by mi ulatwilo poszukiwania :) z gory dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie chyba ich nie ma, moge podać Ci numer, ale dopiero jutro ponieważ dziś nie jestem u siebie w domu :*

      Usuń
  11. Anonimowymaja 05, 2014

    buty boskie i kurteczka:D ale szczur łysy mało mnie jara:P wolę włochate gryzonie, sama mam koszatniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszatniczki są słodkie,<3, też lubię włochate gryzonie, mam 2 szczurki zwykłe więc dla odmiany wzięłam łysego :)

      Usuń
  12. Świetnie wyglądasz :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zwykle piękna zgrabna cudowna !
    ale pupilek to obrzydliwy hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo nie słońce! jakie masz mega szpile! :) stylizacja genialna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę osobom które mogą chodzić w tak wysokich szpilkach!
    Świetnie się wszystko komponuje! Bardzo ładnie wyglądasz!
    sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Aleee szpile! Wow! Całość świetna ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle perfekt, wszystko idealnie przemyślane i dobrane w każdym szczególe :) A tej Twojej kolekcji szpilek to Ci kochana zazdroszczę, jak już nie będziesz miała gdzie ich pomieścić, to z chęcią się nimi zaopiekuję :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne jeansy, ciekawa kurtka! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowymaja 06, 2014

    super, ślicznie, ładnie :D ;*
    ale tego pupilka bym się bała :D hehe

    paulinaya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowymaja 06, 2014

    bardzo podoba mi się stylizacja, a podalabys link albo gdzie można dostać torebke? czy nie? proszę odpisz mi kochana :* bo chce tez ja skompletować do tych spodniii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stradivarius, nie wiem, czy są one jeszcze dostępne, ja swoją kupiłam już kilka miesięcy temu ;*

      Usuń
  21. Anonimowymaja 06, 2014

    piękny kolor włosów ;) możesz zdradzić czym farbujesz?

    OdpowiedzUsuń
  22. Fuj jak mozesz calowac takie paskudztwo. Super blog:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Hehe, ja nie mam obrzydzenia do takich zwierząt :)

      Usuń
  23. super jak zawsze z klasą i sexi ;)) nie ma Twojej stylizacji, która by mi się nie podobała i której bym nie założyła:)) no może tylko szpile za wysokie jak na mnie, ale Ty wyglądasz powalająco !!!:) buziaki piękna;**

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. kurteczka rewelacja;)
    pozdrawiam serdecznie;))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. jesteś ideałem kobiety, wiesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowymaja 23, 2015

    Hey there I am so glad I found your site, I really found you by
    mistake, while I was looking on Askjeeve for something else, Anyways I
    am here now and would just like to say many thanks for a tremendous post and a
    all round thrilling blog (I also love the theme/design), I don't have time to look over it all at the moment but I have bookmarked it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a great deal more, Please do keep up the superb job.


    Feel free to surf to my web page :: dating sites (http://bestdatingsitesnow.com)

    OdpowiedzUsuń
  27. oj ale butki ale musza trzeszczeć ślimaczki pod nimi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa,
jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj :)