Koczek

                                         
Cześć wszystkim 

Tym razem będzie trochę inny post niż zwykle, a mianowicie pokażę Wam moją od kilku dni ulubioną fryzurkę, którą można łatwo i szybko zrobić za pomocą wypełniacza. Od dawna chciałam sprawdzić jego zastosowanie lecz nie byłam pewna, czy będę umiała go użyć. Dostałam go do przetestowania od sklepu MALLA i powiem Wam szczerze, że go uwielbiam! W dosłownie kilka sekund, bez zbędnego układania włosów można wyczarować takie oto cudo :) Co myślicie o takim wypełniaczu? Lubicie go? :)




Wypełniacz do koka - MALLA


Dla tych którzy nie wiedzą jak zrobić takiego koczka instrukcja :*



 Pomóżcie mi i klikajcie w zdjęcie poniżej :*  







BUZIAKI ! 


Prześlij komentarz

39 Komentarze

  1. Rewelacyjny jest ten wypełniacz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słuchaj, jaka była Twoja najlepsze farba do włosów, chodzi mi o odcień i z jakiej firmy? :D z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm..jeśli chodzi o trwałość to jedną z najlepszych jakie używała była farba Garnier Olia, kolor mrożona czekolada, a jeśli o kolor to jestem meega zadowolona z farby, ktorą malowałam włosy kilka dni temu. Nie pamiętam jednak jaka była jej nazwa, jest to jakaś nowość w rossmannie za 6,99. :**

      Usuń
  3. Jakiego używłas podkładu i różu na tych zdjęciach? ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*
      użyłam podkładu REVLON Colorstay, odcień 320 Tru Beige. Róż na policzkach z Wibo, kolor 11.

      Usuń
  4. Jesteś prześliczna przeglądnełam Twojego bloga i jestem mega pozytywnie zaskoczona:) Masz piękne włosy,piękna figurke,buzie i mega fajny styl :) nie widzę w ogole żebyś kopiowała paulinye tak jak kiedys przeczytałam.Dla mnie jesteś jedyna w swoim rodzaju :) będę tutaj częściej zaglądać :) Pozdrawiam ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołączam się do tego pytania :*

      Usuń
    2. dziękuję za miłe słowa, jest mi bardzo miło ;**

      Usuń
  5. Nawet nie odpowiesz na pytania.. szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się odpowiadać na pytania jak najszybciej, jednak nie zawsze jestem na laptopie. Często przyjmuję komentarze na telefonie a tam niestety odpisywać nie mogę ..

      Usuń
    2. Kochana gdzie mogę kupić/zamówić taki wypełniacz do koka? Świetna fryzurka szczególnie że nie trzeba jakoś specjalnie układać włosów;-) Podziwiam Twoje włosy, zauważyłam że dość często farbujesz a są w bardzo dobrej kondycji, zazdroszczę;-) Bierzesz jakiś suplement na włosy? Sandra

      Usuń
    3. Wcieram w skórę głowy wodę pokrzywową i myje włoski szamponem jajecznym, myślę, że dzięki tym dwóm produktom kondycja moich włosów się poprawiła, bo wcześniej były bardzo zniszczone .
      Przez jakiś czas używałam tez olejku rycynowego, który nakładałam na końcówki włosów, super efekty lecz teraz nie mam na to niestety czasu :(
      Co do wypełniacza to możesz kupić go tutaj :
      http://www.malla.pl/wypelniacz-do-koka-do-upiecia-wlosow-spinka-s/67/
      Jeśli jednak nie chcesz zamawiać online to ostatnio widziałam, że w Chińskim sklepie mają takie rzeczy :**

      Usuń
  6. Fajny koczek ;) Ja miałam inny wypełniacz, typu gumki z H&M i też się sprawdzał jak miałam gęste włosy. Parę miesięcy temu przerzedziłam je i teraz już wypełniacz jest za duży. ;)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  7. o Ty ślicznotko ;D pokazuj częsciej buźke, bo jest cudowna, no a w koczku jest Ci pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna sprawa a ty jestes prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś naprawdę piękna. super, że ostatnio dodajesz częściej posty. Uwielbiam odwiedzać Twój blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej bardzo mi miło, kochana jesteś! :**
      staram się kilka razy w tygodniu coś dodawać, mam nadzieję, że to tempo utrzyma się jak najdłużej ;)

      Usuń
  10. Chudzinko Ty!!:)
    Koczek świetny!:)Bawiłam się swojego czasu w wkladanie tego wypełniacza ale denerwowalo mnie,że może gdzieś mi wystaje...Wolę swojego naturalnego,niesfornego koczka:)
    Wyglądasz jak zawsze zjawiskowo!Super!Całusy:**
    kissiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście piękna masz teraz bardzo ładny kolorek włosów mogłabyś dokładnie sprawdzić jaka jaka to była ta nowa farbka z rossmana:) byłabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje naturalne włosy są proste czy je prostujesz :) ??

    OdpowiedzUsuń
  13. aktualny kolorek włosków prześwituje Ci na bordo cos :P ?? bo sliczny efekt ! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana zrob post na temat malowania oczu i brwi.. ( koneicznie, bo brwi masz przesliczny, podobnie oczy pomalowanie cudownie) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, zrobię taki post aczkolwiek nie obiecuję, że będzie to następny :**

      Usuń
  15. Piękny koczek! Jestem pod wrażeniem Twojej opalenizny!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. co jaki czas myjesz włosy :) ?? i jak je pielęgnujesz ? :* w sensie jaki szampon,odżywka :* ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co 2-3 dni myję włosy, do pielęgnacji używam odżywki Head Shoulders którą uwielbiam, szamponu jajecznego. Dodatkowo jeszcze w skórę głowy wcieram wodę pokrzywową, to wszystko ;*

      Usuń
  17. http://vejra.blogspot.com/2014/01/sylwestrowo.html czy tutaj masz już pofarbowane włosy na ten kolor z ostatniego postu :p ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, przed Sylwestrem malowałam włosy farbą z Palette jednak kolor szybko mi zszedł i musiałam je znowu pomalować ;/

      Usuń
  18. ale jesteś słodka w tym koczku! Kochana, zrób posta z kosmetykami, których aktualnie używasz. BUZIACZKI :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze ;* na dniach pojawi się taki post :)

      Usuń
  19. mialas kiedys problem z cera :) ?? bo masz przesliczna ! :* ja niestety mam problem z tradzikiem :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam problemów z cerą aczkolwiek czasami wyskoczy mi jakaś krostka, wtedy stosuję maść cynkową, mało kosztuje (ok 2 zł) a u mnie działa cuda! ;**

      Usuń
  20. piękne,długie włosy to i koczek ładny wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  21. masz tu ubrany stanik?

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowymaja 22, 2015

    Wow! At last I got a web site from where I be
    capable of in fact obtain helpful data regarding my study and
    knowledge.

    Here is my web-site dating online (bestdatingsitesnow.com)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa,
jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj :)