Beige sweater & white pants

Witajcie! W dzisiejszym poście ponownie przychodzę do Was ze stylizacją codzienną. Na sobie mam jeden z lepszych sweterków jakie posiadam. Zauroczyły mnie w nim ciekawe rękawki, a gdy doszedł wiedziałam, że jego zakup to był strzał w 10! Jest cudowny, mięciutkim, elastyczny i czego może nie widać na pierwszy rzut oka - bardzo ciepły! Dobrałam do niego białe spodnie i czarną, skórzaną kurteczkę. Sneakersy podpasowały mi kolorystycznie do sweterka. Jak Wam się podoba całość? :)

Sweter - DRESSLILY  /  Kurtka - SHEIN  /  Spodnie - ROMWE  /  Zegarek - DANIEL WELLINGTON  /  Buty - LABOTTI






Prześlij komentarz

8 Komentarze

  1. Zakochałem się w Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana stylizacja super :) ale kiedy wreszcie wrzucisz coś z jakaś mega sukienką i czarnymi rajstopami ktore tak bardzo lubisz :) dawno nie widziałam nic z takich kolekcji na blogu a zawsze brałam przykład z takich strojów od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienki niedługo się pojawią :)

      Usuń
    2. Niedługo to znaczy ?

      Usuń
    3. Do sukienki i czarnych rajstop koniecznie załóż długie czarne skórzane kozaki.

      Usuń
  3. rewelacyjny jest ten sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę uroczy sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale macie fajnie słonecznie u nas szaro buro ;(
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa,
jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj :)