Idealny biały płaszcz

Jakiś czas temu dodałam na bloga wpis w białym płaszczu - jesiennym. Od tamtego dnia pokochałam białą odzież wierzchnią. Przez zimę przybyły mi nie tylko płaszcze w tym kolorku, ale też zakupiłam już kurteczkę wiosenną bialutką, którą niedługo będziecie mogli zobaczyć na blogu. W dzisiejszym poście chcę pokazać Wam idealny płaszcz na zimę! Jest on naprawdę mega gruby czego kompletnie po nim nie widać! Byłam załamana, że mój poprzedni biały płaszczyk niestety zimą mi się nie przyda więc znalazłam to cudo i jestem mega zadowolona! Płaszczyk z wierzchu jest tak milusi, że chce się go głaskać heh :) Do białego płaszcza najlepiej pasuje total black look. Mam na sobie świetną bluzeczkę z odkrytymi ramionami i ulubione spodnie, nie są to jeansy tylko baaaardzo elastyczne spodnie. Są świetne, a co najważniejsze dziury w nich się nie powiększają :) Złota biżuteria i botki na szpilce dopełniają całości. Jak Wam się podoba :*?
Za chwilę uzupełnię moją wyprzedaż szafy wiec serdecznie zapraszam  KLIK :)
Przypominam również o moim Ig - @weronikamazur oraz snapchacie - vejraa. Tam możecie być ze mną na bieżąco, szczególnie na snapie :) Uciekam, a Was zostawiam z postem :) PA!

Płaszcz - KLIK  /  Bluzka - KLIK  /  Spodnie - KLIK  /  Buty - KUPBUTY  /  Zegarek - DANIEL WELLINGTON


Prześlij komentarz

17 Komentarze

  1. śliczny płaszcz. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przefarbowałaś włosy na czarno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciemmy brąz,ale wyszły czarne :) za kilka dni będą jasniejsze :p

      Usuń
    2. Kolejny raz malowałaś joanną czy tym razem coś innego? Marze o takim pięknym brązie, a zawsze wychodzi mi beznadziejny... :(

      Usuń
    3. Nie farbowalam włosów Joanna hoho już z rok :) farbuje garnierem lub palette :)

      Usuń
  4. Płaszcz jest śliczny. Widzę, że masz ciemniejsze włoski chyba, ale pięknie Ci w nich :). Bardzo fajna stylizacja, mój faworyt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam
    Chce od Ciebie kupic te rurki jeans z wysokim stanem jak się skontaktować???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę napisać na maila vejrablog@wp.pl lub na tego podanego na blogu :)

      Usuń
  6. ślicznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej!
    Uwielbiam czytać twojego bloga, masz przecudowne stylizacje i bardzo mnie inspirujesz <3
    Może chciałabyś zajrzeć do mojego sklepu, założyłam go bardzo niedawno i sprzedaje kubki z kreatywnymi, motywującymi napisami. Gorąco zapraszam:
    http://delicium.cupsell.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa,
jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj :)