Bordowe legginsy

Dziś kolejny zyklaczek, połaczenie skórzanych, bordowych spodni ze sweterkiem i cieplutkim, krótkim płaszczykiem. Od jakiegoś czasu bardzo polubiłam skórzane spodnie, miałam już srebrne, dwie pary czarnych i teraz pojawiły się w kolorze bordo. Mam nadzieję, że spodoba Wam się taki codzienny outfit :*

Płaszczyk - KLIK  /  Sweter - KLIK  /  Legginsy - NEW YORKER  /  Buty - LABOTTI  /  Zegarek - DANIEL WELLINGTON  /  Naszyjnik - KATHERINE


Jeśli chcecie być na bieżąco to zapraszam na mojego instagrama☺



Prześlij komentarz

47 Komentarze

  1. lepsze pończoszki bo najlepiej Tobie w nich księżniczko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahaha jakis zbok

      Usuń
    2. czemu od razu zbok? jestem fanem pończoszek cos w tym złego? Mam rozumiec że kto lubi kobiete w pończochach to jest zbok? Zboki to są co krzywdza naprawde kobiety a nie ci co lubia pończoszki jak kobieta ma ubrane na sobie moja pewna koleżanka na codzień prawie ubiera pończoszki i na uczelnie w nich łazi bo wie co mnie kręci ;)

      Usuń
    3. a i jeszcze jedno ja kobiety bardzo szanuje jak mnie o coś dana kobieta prosi to to robie i wypraszam sobie mnie obrażanie od zboków

      Usuń
  2. Hej :) zastanwiam sie gdzie mozna cię poznać .:)Jestes naprawdę piękną kobietą !!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to pora się wypowiedzieć....Spodnie fajne ale na tyłku widać przez nie majtki....Według mnie wiocha wyjść z tyłkiem tak opinanym...Ubierałam już mega króciutkie spódniczki i pończochy nawet do nich, ale tak opinających spodni bym nie ubrała. Blanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W koncu to są legginsy więc muszą takie być, poza tym mam dużo par legginsów niekoniecznie skórzanych i też majtki się odznaczaja, bo raczej powiedzenie, że widać je nie jest trafne :) legginsy to nie jeansy, są cieniutkie więc dziwne by nić się nie oznaczało :ooo chyba, że ktoś preferuje mega grube legginsy to wtedy być może nic nie widać ;)

      Usuń
    2. To noś stringi a nie majty widać

      Usuń
    3. dokładnie, stringi to złoty środek :)

      Usuń
  4. Fajna stylizacja sexi szkoda że masz tu zwykłe majtki - psuja troche efekt. A masz super pupe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz :) Bardzo fajne buty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Cię, że wstawiasz tu zdjęcia jak jakieś zboczone typy tu zaglądają i głupio komentują co na to Twój chłopak????? fajna ta fryzurka chyba się przekonałas często teraz spinasz włosy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. polska biało-czerwoni!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Kobieco i seksownie, z nutką wygody :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie: http://lawiduta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne buty, ale nie lubię takich `drewnianych` obcasów :) Spodnie też dość ciekawe, ale nie wyszłabym w nich na ulicę :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Są w New Yorkerze takie same legginsy tylko czarne? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja:) aby takich więcej ;) buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. spodnie idealnie na Tobie leżą bo masz cudowną figurę;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty w kazdej stylizacji wyglądasz zjawiskowo, nawet jesli cos jest czasem zle dobrane (co bardzo rzadko sie u Ciebie zdarza) to buzia nadrabia wszystko :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Legginsy nie przemawiają do mnie :* Lecz cała reszta na ogromny plus :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczny blog zapraszam na mój nowy post i zapraszam do obserwowania .

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne masz te leginsy ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. skadd masz tee wlosy??

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie :)

    www.mynaszstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. W bawełnianych wyglądałabyś ładniej, podkreślają sylwetkę, są sexowne i delikatne

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba masz nowe doczepy? I chyba nie twój kolor, bo bardzo się odznaczają :) troche wiocha :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Przykro mi, ale te legginsy strasznie Cię z przodu pogrubiły. Inne stylizacje masz bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz.. :)


    http://mynaszstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Vera tylko stringi do leginsów! . Remember it :P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana używasz samoopalacza na twarz ?:) a jak tak to jakiego bo efekt cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta kobieta nic nie musi używać by wyglądać bardzo pieknie pozdrawiam Ciebie dziewczyno Piotr z Opola dla Ciebie szacun że o siebie dbasz i bardzo ładne fotki masz ;)

      Usuń
  26. Jak zawsze świetnie wyglądasz Wercia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej Verka !!! Mam do ciebie pytanko , posiadam takie same legginsy , jak sądzisz mogę załozyć taki kolor do klubu??pozdrawiam mocno

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowymaja 23, 2015

    My brother recommended I might like this website.

    He was entirely right. This publish actually made my day.
    You cann't imagine just how much time I had spent for this
    information! Thanks!

    Here is my page - dating sites (bestdatingsitesnow.com)

    OdpowiedzUsuń
  29. I constantly emailed this blog post page to all my contacts,
    since if like to read it next my contacts will too.

    Feel free to surf to my weblog :: AdelleCAlbarado

    OdpowiedzUsuń
  30. Hi, i think that i saw you visited my website thus i came to “return the favor”.I'm attempting
    to find things to improve my website!I suppose
    its ok to use some of your ideas!!

    Here is my website GenieABinker

    OdpowiedzUsuń
  31. Magnificent website. Lots of helpful info here. I am
    sending it to some buddies ans also sharing in delicious.
    And certainly, thanks in your effort!

    My blog post ... DwightFDumphy

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie się prezentują, ale na takiej figurze to nic dziwnego. Sprawdźcie sobie tu może też sklep https://fashion4.pl i ich modne ubrania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa,
jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj :)