Jacquard shorts

                                         
Dziś chcę pokazać Wam elegancki, a zarazem bardzo wygodny zestaw. Jest on dość praktyczny, możemy ubrać go zarówno na co dzień (zmieniając obuwie na coś wygodniejszego ) jak i na randkę, imprezę bądź na zakupy. 
Tak jak zimą uwielbiam chodzić w czerni, to latem kocham biel♥
Zapewne zauważyliście już, że na blogu jest dość dużo bieli, jest to zdecydowanie kolor, w którym czuję się najlepiej :) 
Żeby nie był to jednak Total White postanowiłam ubrać czarne sandałki ze złotym akcentem oraz dobrać torbę w podobnych kolorach. 
Jak Wam się podoba połączenie? ☺

Top - KLIK  //  Szorty - KLIK  //  Torba - FRONTROWSHOP  //  Sandały - LABOTTI  //  Pasek - ALLEGRO



Kilka cudownych nowości, które na dniach pojawią się na blogu ♥


Czerwona sukienka - KLIK
Jeansy - KLIK
Neonowa sukienka - KLIK 
Maxi - KLIK


** KONKURS **

Prześlij komentarz

34 Komentarze

  1. Piękny zestaw :)
    Jesteś super opalona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna opalenizna. Biel tej stylizacji fajnie ją podkreśla. :)

    Zapraszam na swojego bloga -klick

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana co bys nie ubrala bedzie cudnie

    OdpowiedzUsuń
  4. te szorty są mega! Wyglądasz świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. myślałam, że to kombinezon ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Aha, dopiero tu doczytałam, że to szorty i top:)) kurcze, myślałam, że to kombinezon!;D cudowne zestawienie:** szorty boskie, chcę takie ;D
    Też tak mam, że zimą czerń, latem biel :D najlepsze kolory!<3 buziaki pięknoto:*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. poprostu super :) Kochana jakiej farbki do włosów ostatnio używałaś super kolorek...??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatni raz malowałam w czerwcu farbą Palette, kolor ciemny brąz ( fioletowe opakowanie ) :)

      Usuń
  8. Biały ładnie pasuje Ci do opalenizny :)
    Www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana jaki masz rozmiar tych swoich air maxow?? i jaka jest dlugosc wkladki?? prosze odpisz bo bardzo mi na tym zalezy gdyz mam dylemat jaki nr zzamowic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam rozmiar 37.5, długość wkładki 23,5cm. głównie patrzyłam na długość wkładki, zawsze zamawiam butki, które mają 23,5cm te jednak mogłyby mieć 23cm, są lekko luźne..

      Usuń
  10. Śliczna torebka :)

    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. top źle leży

    OdpowiedzUsuń
  12. Boska bluzka!
    Bosko wyglądasz!

    http://natalla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna stylizacja :)

    onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. kurde.. bo ja sie wlasnie waham.. miedzy nr 36, a 37,5.. bo nie ma 36,5 :/ a wzielabys 36 i dl wkladki 22,5 czy jednak te co masz 37,5 ?? bo wydaje mi sie ze numeracja w air maxach jest troszke zawyżona.. miezyłaś może te z nr 36 ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co nie wiem, nie chce wprowadzać Cię w błąd. Gdybym ja teraz zamawiała to na pewno wzięłabym 37 lub 36,5, nie wiem czy zdecydowałabym się na rozmiar 36.
      Najlepiej jakbyś przeszła się do jakiegoś sklepu i przymierzyła te dwa rozmiary.

      Usuń
  15. Pięknie Ci w bieli! Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł :) Skąd bierzesz pomysły bo jak widać masz ich mnóstwo?:)) a zaproponuj kiedyś coś może z połączeniem shortów z jeansu coś obcisłego jestem ciekawa czy również przypadnie mi Twój pomysł:) Jak wygram kiedyś dużo kasy albo sie dorobie hehe.. będziesz moją stylistką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak same przychodzą jak otwieram szafę :) Niedługo będą na blogu jeansowe szorty z koronką + koronkowa bluzeczka :)

      Usuń
  17. Pięknie wyglądasz :)

    juliettexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku napatrzeć się na Ciebie nie mogę jesteś śliczna <3
    Nabawie sie kompleksów ale i tak bedę Cię ogladac :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana jaką pomadke masz na tym zdjęciu http://instagram.com/p/jlnJ1MNnpZ/ ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. nie wypadaja ci wlosy po tej farbie? Ja palette c. braz farbowalam pare ladnych lat, a wlosy lecialy mi garsciami!. Na wszystko zwalalam wine, tylko nie na farbe. Ile ja specyfikow zuzylam na wypadanie wlosow...az wkoncu zmienilam farbe na inna i wlosy przestaly wypadac! pzdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypadają mi tak samo jak wcześniej, więc chyba nie miała na moje włosy aż tak złego wpływu :)

      Usuń
    2. no ,mi tez jeszcze dlugo po tym jak przestalam ta farba farbowac wypadaly , ale wkoncu powoli , powoli coraz mniej...A wczesniej ...napewno nie uwierzysz ale z 4 czy 5 lat mi wypadaly ...a teraz rozjasniam , farbuje bylam w ciazy i nawet mi polowa z tego co kiedys nie wypadla. Nwet moja fryzjerka mowila , ze to najgorsza farba jaka jest na rynku...Chyba , ze teraz cos sie zmienilo w skladzie, ale jak masz problemy z wlosami to przerzuc sie na inna, bo szkoda takich slicznych wlosow. Pozdrawiam.

      Usuń
  21. Ślicznie w tym zestawie choc ma poczatku tez sądziłam ,że to kombinezon jeszcze ta opalenizna podkresla to ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zamierzasz sprzedać ten top? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm, muszę to przemyśleć, być może na dniach wystawie na sprzedaż :)

      Usuń
  23. Anonimowymaja 22, 2015

    Do you have a spam problem on this website; I also
    am a blogger, and I was wanting to know your situation; we have
    developed some nice methods and we are looking to swap techniques with
    others, please shoot me an email if interested.

    my blog post: dating online (bestdatingsitesnow.com)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe słowa,
jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj :)